Translate

maanantai 5. lokakuuta 2015

Peltohiiri viuh vauh

Meikäläisellä on jälleen valtava leggari kausi meneillään. Mutta koska lähes kaikki trikoot on tullut tehtyä ja ostoksille ei mennä niin pakkohan se on sitten vain käyttää näitä vanhoja joita on tullut tehtyä aikaa sitten. Ja miten helppoa onkin yhdistellä vaatteitaan toisiinsa vaikka siltä ei heti tunnukkaan.
Leggarit aiheuttavat paljon mielipiteitä mutta kyllä vain ne ovat yksi rennoimpia pöksyjä mitä on ja käytän niitä ihan miten tykkään. Eikä pukeutumista muutenkaan pitäisi ottaa niin vakavasti, sen pitäisi olla hauskaa, ei saisi pelätä pukeutua hupsustikkaan. Minun yksi suuria idoleitani on Iris Apfel, joka pukeutuu juuri niin kuin haluaa välittämättä muista tuon taivaallista. Hän on upea.


Palataan kuitenkin minun leggareihini ja päivän asuuni, joka on sekoitus itse tehtyjä höpötyksiä. Aloitetaan näistä leggareista, siirrytään turkisliiviin ja siitä hypätään pipoon. Näin näätte miten olen ne esitellyt täällä blogissa jo aikaisemmin ja miten olen yhdistänyt ne nyt. Ja näin on saatu yhdistettyä peltohiiri kokonaisuus. Nelli se mennä viipottaa jälleen ja lupaa laittaa huomenna jo ihan tuunauksiakin esille. Tänään ne vain tuntuu huonolle vaihtoehdolle. Askel kerrallaan jälleen oikeaan suuntaan...



Pakkohan näitäkin on kokeilla hei...Ne ovat niin hassuja.






Mukavaa maanantaita

6 kommenttia:

  1. Ihana syksyinen pehmeä, pörröinen ja lämmin asu. Sopivasti kontrastiakin leggareiden muodossa :)

    VastaaPoista
  2. Leggarit on tosi jees. Käytän iteki paljon. Yleensä kyllä beban peittävän paidan kanssa jos leggareissa ei oo takataskuja. Takataskut erottaa ne kalsareista!

    Terkut Eskurista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen tavallaan. Minulla kun ei ole mitään peitettävää niin sen ei niin valiä.

      Poista
  3. Ihanat vaatteet <3 Sulla on kyllä kiva tyyli, tykkään lähes poikkeuksetta sun releistä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä itsekkin tykkään mun releistä...Hihi.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!