Translate

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Tilpehööriä

Sitä todella minulla nyt on. Mutta iso raha säästyy kun näihin yleensä menee aika iso osa rahaa. Sain siis äidiltäni paketin joka sisälsi ison määrän nauhoja, pitsejä, nappeja yms. Ja sen lisäksi sain matkalaukullisen samba tavaraa. Nyt siis harjoitellaan korujen tekoa sillä kaikkea kivaa löytyy laatikosta nyt. On mulla ihan maailman parhaat naiset ympärillä. Ikäväkin vaivaa mutta pian me nähdään taas. Mitään asiaa mulla ei ollutkaan, on vain kiva esitellä ja ylpeillä mitä kaikkea taas sai. Ainoa harmi tässä vain on se, että pitäisi onnistua laittamaan tämä määrä tavaraa järkevästi.




Hyvää alkanutta viikkoa

10 kommenttia:

  1. Eiiiih! Aivan mahtava äiti sulla! Ihania juttuja olet saanut, nuo pitsit varsinkin...

    VastaaPoista
  2. Ihana äiti. Taitaa tietää mistä ilahdut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, nyt on vähäksi aikaa puuhaa meikäläisellä :D

      Poista
  3. Tuntee kyllä tyttärensä. :) Aivan ihana satsi tavaraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vieläkin pää ihan ympyrällä...jos tänään jo osaisin tehdäkkin niistä jotain :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Eikös olekkin, mulla on pää vielä niin pyörällä, että kestää hetki ennen kuin alan saamaan koristenauhan päästä kiinni :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!