Translate

lauantai 14. joulukuuta 2013

Olen amppari, olen amppari, olen pikkuinen amppari

Sursursur....mennä liihotellaan. En ole mikään pukeutuja tyyppi lainkaan. Isken päälleni mitä sattuu ja sipsuttelen kuin kisumisu. Pakko on laittaa mun husustuksesta kuvaa siis. Itse neulottu paita päällä, jonka ohje on jostakin käsityö kerhon lehdestä. En valitettavasti muista mistä. Päässä heiluu minun tuunaus, jonka löytää täältä.
Mulle kävi nyt niin, että järkkärissä on monta kuvaa, monta juttua mitkä pitäisi täällä esitellä mutta. Joko akuista on aika jättänyt jälkensä tai laturi on rikki ja kamera ei toimi :( Jos mulla menee hermo niin kaivan muistikortista ne erikseen mutta toivon, että tuo ongelma johtuu noista ettei tarvitse hankkia uutta kameraa.


Takki projektini on edennyt hiukan. Keräilin kaikenlaista tummaa josta voisin jotakin koristetta saada laitettua ja kiinnitettyä takkiin. Isommat jutut onkin jo kiinnitetty ja seuraavaksi alkaa ketjujen asettelu ja kiinnitys. Jännä nähdä mitä tästä tulee.  Vielä olisi muutama joululahja kesken. Olin jo siinä uskossa, että ne on tehty kaikki jo mutta eipäs ollutkaan. Tänään pitääkin alkaa hommiin jos vaikka saisi jotain aikaiseksi. Omat työt on laitettava hetkeksi syrjään ja ajatella muitakin välillä kuin omaa napaa. Vaikka se onkin ihana napa :)



Ihanaa lauantaita teille kaikille

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja koristeita oletkin löytänyt! Mullakin on jouluvalmistelut kesken. Jotenkin on tosi vaikea ymmärtää, että jouluun on enää 1,5 viikkoa aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesken on täälläkin. Enkä tiedä miten paljon tänä vuonna edes laitetaan. Jotain pientä vain.

      Poista
  2. No ihan selvä amppari. Juuri äsken kommentoin yhdessä blogissa sukkia amppareiksi. Voi kun ne sopisivat sinulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit olisin oikein kunnon pörriäinen :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!