Translate

maanantai 25. marraskuuta 2013

Vyölaukku ja korttikotelo

Joulun välipäivinä on tarkoitus mennä naapuriin vähän ostoksille. Se on osa tyttäreni joululahjaa. Olen päättänyt etten raahaa minkäänlaista käsilaukkua mukaan vaan vyöläukku, korttikotelo ja pikkuruinen rahapussi riittävät vallan mainiosti toimittamaan sen homman mitä pitääkin. Ja kun nuo farkkutilkut olivat tuossa leviänä niin niistä tein vyölaukun, korttikotelo tuli eläinkuosista rahapussin löysin onneksi kaupasta. Pitkän ja puuduttavan etsimisen jälkeen löysin juuri sellaisen rahapussin kuin isoäidilläni joskus oli. Musta nahkainen ja pikkuruinen. Vyölaukut ovat näppäriä ja niitä voi tehdä melkein millaisia vain. Ei tarvitse olla enää sellaisia kuin ne kammottavat kasari laukut olivat.

Vyölaukku kiinnitetään vyösolkiin
Samalla tavoin tehty kuin tämä vyölaukku




Hyvää alkanutta viikkoa

12 kommenttia:

  1. Kiva ja helppo käyttää, minullakin muutama. Epävarma jos olen laittanut blogiini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. Ja on ihan lyömätön reissuissa.

      Poista
  2. Mulla tuli otsikosta tosiaan mieleen sellainen vanha vyölaukku! Mutta tuohan on tosi hieno! Ja kätsy saa kädet vapaaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi, olen nähnyt todella hienoja vyölaukkuja eri blogeissa. Ovat muuttuneet paljon.

      Poista
  3. Hei vautsi! Tommosen minäkin voisin osata tehdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ei ole todellakaan mikään vaikea toteuttaa.

      Poista
  4. Kätevän oloinen vyölaukku, ihan muuta kun ne kammotukset muutam vuosikymmenen takaa :D ja tuo pieni nahkainen rahapussi <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo rahapussi on ihan ykkönen. Kun en oikeasti ole mikään laukkuihminen niin homma hoituu näin loistavasti :)

      Poista
  5. Voi kun tuli niin nostalginen olo tuosta rahapussista. Näen sieluni silmin edesmenneen Mummoni kaivamassa karkkirahaa minulle tuollaisesta kukkarosta. ♥

    Ennenkin olen ihastellut vyölaukkujasi, hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri sen nostalgian vuoksi olen etsinyt tuollaista. Niitä myydään Aleksi 13. Varmaan muuallakin mutta tuolta minä ostin :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!