Translate

tiistai 12. marraskuuta 2013

Mitä tuli ostettua

Olen ollut aika vaitonainen. Suru on edelleen suuri mutta hiukan näkyy iloakin, sillä tein ihania pikku löytöjä kun tallustelin meidän omassa pikku ostarissa. Meillä on iso lankamaailma ja yksi nöpönen pikkukauppa josta saa muutamia lankoja vain. Mutta haittaako tuo? Nyt on kassillinen kivaa lankaa josta olisi tarkoitus tehdä jotain todella kivaa :) Ette muuten ikinä arvaa mitä taas keksin, hihih
Pssssst: Olen nyt 41v


Oikein mukavaa sateista tiistaita

12 kommenttia:

  1. Jään odottamaan mitä siitä tulee :) tuo sininen säde on aika herkku kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun tuo mun super hyvä kamera ottaa noin mahti kuvia :P

      Poista
  2. Minun on kans jo pitkään pitäny ostaa tuota Sädettä :) Ihania lankoja!

    VastaaPoista
  3. Minäkin jään odottamaan mitä noista syntyy....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhih, jotain Nellimäistä hölmöä :)

      Poista
  4. Tuo ruskea on niin minun lankaa, haluan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on oikeasti ihanan lilaa mutta tuo mun mahti kamera sen kauniisti muutti ruskeaksi :)

      Poista
  5. Aivan ihania lankoja! Olen tuota Säde-lankaa hiplaillut kaupassa jo muutaman kerran, vielä on jäänyt hyllyyn. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kesti pitkään ennen kuin itse uskalsin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!