Translate

tiistai 13. elokuuta 2013

Mitä onnellisuus on

Näin mulle käy aina kun on valmiiksi jo kirjoittanut postauksia niin keksinkin jonkun aivan muun tähän. Nyt on nimittäin tehty piiiiiitkä tutkimus onnellisuudesta. Mitä mieltä olet tuloksesta? Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Minut tekee onnelliseksi vesi ja vapaus, lasten hymy ja koirien touhut. Olen onnellinen siitä kun voin pyöräillä (se vauden tuntu), uida, olla perheeni ja ystävien kanssa. Tulen onnelliseksi kun mies tuo jonkin kivan lahjan (oli se syömistä tai tavaraa), tulen onnelliseksi siitä kun saan jotain valmiiksi, linnunlaulu on täydellistä sointua. Onnellisuutta minulle tuo melkein kaikki mitä ympärillä tapahtuu. Joka asiasta koitan löytää jotain hyvää ja se tekee onnelliseksi. Olen onnellisuus humalassa :)

Pöllö huppari
Sömnadsmagasin 9/2011







8 kommenttia:

  1. Minulle onnellisuus lähtee omasta asenteesta. Kun suhtautuu asioihin oikealla tavalla, on helpompi olla onnellinen. Vakavan sairauteni jälkeen löydän onnellisuuden hyvin helposti pienistäkin asioista. Olisin hyvin onnellinen, kun saisin tuollaisen kakkupalan nyt nenuni eteen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on aika jännä juttu, sillä monet kertoo kun on sairastunut vakavasti niin ilon aiheita löytyy enemään. Minäkin huomasin sen...heti kun hyväksyin sairauteni.
      Nyt on sellaisessa onnellisuus humalassa kaiken aikaa, joka puolella tuntuu olevan vain ihanaa ja kaunista :)

      Poista
  2. Ei sitä paljon tarvitse kun on onnellinen. Minulle se on kesä, loma, mökki ja puuhailu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä onkin mökki niin ihanassa paikassa...siellä sielu lepää :)

      Poista
  3. Onnellisuushan koostuu pienistä mukavista hetkistä:) Ystävät,koira,ihmisten hymyt:)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!