Translate

torstai 16. toukokuuta 2013

No nyt kävi näin

Tässä on niin helppo ommella ja touhuta kun edelleen tuo nuorin on kipeänä. Onneksi lähdin kuitenkin eilen kävelylle isomman pojan kanssa, sain vähän näitä kotipölyjä tuuletettua. Saa nähdä milloin tuo Sammakko tuosta tulee terveeksi :(

Olen käynyt hiukan läpi jälleen vaatevarastoani ja tietenkin tätä blogia. Minulla on kyllä muuttunut tuo tekeminen ja tyyli paljon tässä. Tavallaan ihan kivakin juttu mutta tätä vaatetta tulee ihan hirveitä määriä vain koko ajan. Olenkin suunnitellut "annetaan pois"-osiota tähän blogiini. Kiinnostaisiko sellainen?

Muistattehan mieheni vanhat farkut joita työstin jokin aika sitten? Jos ette niin niitä voi käydä kurkkaamassa tästä. Nuo housut saivat kaveriksi mieheni vanhan paidan. Mutta kun olen innostunut tuhoamaan tällä hetkellä vaatteita niin paita sai kyllä ihan uuden ilmeen. Itse ainakin tykkään näistä. Rento ja helppo pihaleikkeihin.
Paidasta poistin hihat, elikkelin kaula-aukon vinoon. Selkään leikkasin pieniä viiltoja ja punosin köynnöksen, päät kiinnitin olalle niitein.



Laitan samaan postaukseen myös toisen paidan. Paitaa voi käydä kurkkimassa tästä, kyseessä siis ihan uusi paita jonka tein joku aika sitten. En ollut ihan tyytyväinen siihen joten otin jälleen sakset esiin ja leikkelin lisää viiltoja ja tein punosta. Nyt selkäosa on sellainen kuin tahdon. Pelkästään jo saksilla saa kaikkea kivaa aikaiseksi. Itse ainakin olen aika innostunut tekemään tätä ja luulenpa, että monet paidat pääsevät tähän hommaan mukaan.


Oikein mukavaa torstaita teille kaikille!


10 kommenttia:

  1. Upeita vaatteita. Minun mielestä kierrätys on parasta, siksi rakastan kirppareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mä en paljoa aina löydä kirppareilta mutta välillä niitä löytyy, isoimmat löydöt olen tehnyt kyllä nyt omasta ja miehen kaapista.

      Poista
  2. Hienosti tuunattuja ja muodikkaita vaatteita !

    VastaaPoista
  3. ♥ teet kyllä kivoja ja persoonallisia, uskon että kirpparilla menis nuo ihanuudet hyvin kaupaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Vähän riippuu missä myy...

      Poista
  4. Että keksitkin aina tuollaisia hauskoja juttuja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehnyt mahtavia blogi löytöjä tässä ja imenyt uusia ideoita niistä. Muutaman blogin tulen linkittämään tännekkin kunhan vauhtiin pääsen :)

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!