Translate

torstai 30. toukokuuta 2013

Mummomekko

Vaihtelun vuoksi kokeilin valmiskaavoja. Tällä kertaa otin kokeiluun Suuri Käsityö (4/2013) kaavan, kankaan valitsin ihan omasta hyllystä. Ja sain kivan mummomekon. Näissä kaavoissa on se ongelma etteivät ne ikinä istu minulle. Pohjoismainen kaavoitus on minulle ihan väärä. Mutta kyllä niitä tulee käytettyä sitten kuitenkin jokin verran. Tämä mekko tosin on minulle aivan vääränlainen ja katsotaan mitä sille teen.



Kädessä minulla on virkattu laukku. Se on ollut kovassa käytössä ja tuo remmikin on vaihdettu toisenlaiseen. Laukku on virkattu raakapuuvillasta. En ole koskaan oppinut virkkaamaan kunnolla.


Pakkohan se on näyttää mitä tuona päivänä sitten syötiin, kesän ensimmäinen pitsa tuhottiin parvekkeella. Kyllä elämä on ihanaa kun voi nauttia joka hetkestä :) Ihan toista kuin silloin kun sairastuin.


Oikein ihanaa torstaita teille kaikille!



10 kommenttia:

  1. Mulla on kans sama ongelma, että vaatteet eivät istu päälle. Ei saisi olla kurveja vaatesuunnittelijoiden mielestä. Hyvännäköistä pizzaa muuten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kurvit pitää laittaa romukoppaan.
      Kiitos kovasti. Hyvää ainakin se oli :)

      Poista
  2. Ihana poseeraus tuossa toisessa kuvassa :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, meikäläinen on todellinen malli :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos. Minusta myös oikein söötti :)

      Poista
  4. No et ole ainut jolle se kaavoitus ei oikein istu :DD Sulle ois hehkutus-tunnustus Peipon pesässä :) Kiitos inspiroivasta blogista!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!