Translate

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Kesä tulee !!!

Ja minun täytyy varautua hyvin. Eli pitää tehdä paljon kesävaatteita kun ei yhtään vielä ole. Tällä kertaa aloitin tilkuista ja sain tehtyä kaksi samanlaista toppia.

Tuossa aikaisemmin kerroin, että meillä ollaan kipeinä. Onneksi herraväki ovat terveinä nyt, taitaa olla minun vuoroni tällä kertaa :( En tykkää kun ulkona on niin ihana ilma.

Täytyy tosin kertoa mitä muuta olen täällä tehnyt kuin hoitanut kipulaisiani ja ommellut. The Simis peli on ollut kovassa käytössä, en sitä osaa pelata mutta rakennan kyllä pojalle taloja mielelläni :)


Ja olen katsonut leffoja

Höh, nyt vasta huomasin, että nuo on väärässä järjestyksessä....
1. Miehet jotka vihaavat naisia
2. Tyttö joka leikki tulella
3. Pilvilinna joka romahti

Tykkään niin paljon tuosta Milleniumsarjasta <3

Toivotan mukavaa viikon alkua teille kaikille!!

6 kommenttia:

  1. Simssiä. ;D Ahihuhu. Se rakentaminen on pelin parasta antia. Olethan hankkinut rajattomat raha koodit? EI pääse Simssien elämä hidastamaan rakentelua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai olen :D Tuo rakentelu on hermoille hyväks ;P

      Poista
  2. Ruotsalaiset dekkarit on ihan parhaita! Nyt tulee subilta lauantaisin Irene Hussia. Ja jos jaksaa lukea, niin Mari Jungstedtin kirjat on ainakin mulla ihan ykkösiä. - Niin ja Beckithän on ihan klassikkoja jo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Beck <3 Irene Hussia katsotaan mutta nuo kirjat on jääneet vähän hämäriksi...Aloitan kirjan ja saatan lukea melkein loppuun, sitten kirja unohtuu piiiiitkäksi aikaa hyllylle ja unohdan mitä siinä on tapahtunut :(

      Poista
  3. Ihania vaatteita ja Sims..oi tyttären kanssa sitä pelasimme..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sims on kyllä ihan ykkönen....

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!