Translate

maanantai 20. helmikuuta 2012

Väli postaus









On kulunut jo jonkin aikaa leikkauksesta ja jos tätä sairastelua oteta lukuun on tervehtyminen ollut aivan valtavaa ja nopeaa. Olen tyytyväinen, että jaksaa taas mennä ja tulla ja puuhata kaikkea, tosin kaipaan harrasteita mutta toisaalta minulla on täydellinen kyllästyminen sillä saralla ja väkisin ei voi uuttakaan harrastusta ottaa.















Uusia tuulia puhaltaa muutenkin meidän elämässä. Mies lukee pääsykokeisiin ja toivottavasti tie vie takaisin Helsinkiin, Turku ei ole mun paikka. Vaikka tänne halusinkin takaisin vain todetakseni, että ei sitten kuitenkaan....














Minulla on myös pikkuhiljaa vihdoin töihin lähdön aika. Mutta tavallaan minäkin haluaisin uutta alaa harkita tai jotain muuta omalla alalla. Jotain kurssia tai jotain tekisi mieli. Pitää sitä selvitellä :) En tähän ikään ole vieläkään keksinyt sitä mitä tekisin aikuisena. On niin paljon kaikkea jota haluaisi tehdä ja puuhata.                  











Mahdankohan koskaan oppia rauhoittumaan ja asettumaan aloilleni? Kasvaako juureni joskus? Tuntuu ettei minun jalkani juurru mihinkään vaikka kuinka yrittää. Taas on liian kauan ollut paikallaan ja halu mennä on kovin suuri. Olen kiertolainen, tuuli on ystäväni ja tähdet valoni. Tie kulkee eteenpäin muista piittaamatta.


En ole järvi ihminen, rakastan merta, sen armotonta syliä. Turkoosi timantti <3
Voisin jättää kaiken taakseni, laittaa tavarat konttiin ja pakata lapset autoon ja mennä, seikkailemaan maailmalle. Sinne minä haluan :)




Näin se on. Minä, minä, minä ja minun lapset.
Kaipa minäkin vielä paikkani löydän.


                                


 Oliko tässä nyt tarpeeksi minua? Ja minun lätinää ja kuvia? Narsistin pläjäys? Sellainen oikein :)
 Kuvia on ainakin niin paljon, että silmiin sattuu ja siksi toivotankin vain hyvää alkanutta viikkoa teille!!


4 kommenttia:

  1. No, koti on siellä missä on rakkaimmat, ja jos rakkaimmat kulkee mukana niin koko maailma voi olla koti ;)

    Tai

    Koti on sydämessä.

    Minä asun ensimmäistä kertaa sellaisessa paikassa joka tuntuu ihan oikeasti kodilta. Kyllä se sielu halajaa silti maailmaa näkemään, mutta täällä on hyvä tukikohta. Hyvät energiat vaan jyllää tässä vanhassa mörskässä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koti on siellä missä sydän on. Mun sydän on kyllä aivan muualla kuin täällä vaikka mun rakkaat on täällä. Ehkä tämä levoton sielu vielä joskus rauhoittuu :D

      Poista
  2. No mutta mistäpä sitä luovuutta ammentaisi kuin sieltä levottomasta sydämestä :o ;) Sydämen ei kannatakaan koskaan oikein rauhoittua, se pitää virkeänä kaipaavana ja unelmoivana..

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!