Translate

keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Housuja ja sitruunatorttu

Olen eilen kovasti ommellut housuja. Ostin Chinot muutama viikko sitten kun ajattelin, että ne voisivat olla kivat. Noh, en sitten tykännyt niistä oikeastaan ollenkaan. Pakko oli sitten ommella aivan suorat joustavasta gabardinista (tykkään itse ainakin paljon).


En valitettavasti ole saanut aikaiseksi kuvata näitä päälläni...
Nämä vaaleat otan mukaani Puolaan.


Kaavat housuihin löytyy Burda 7/2010, Toppiin ei ole kaavaa.

Pakko myös vähän leuhkia kun mieheni leipoi minulle ihan ikioman sitruunatortun kun en selkä vaivaisena päässyt lähtemään sukukokoukseen ja torttua ei jäänyt yhtään minulle....ihana mies :)


Mukavaa päivää kaikille, minä menen jatkamaan sambakoululle upeiden päähineiden ja rinkkojen tekemistä :)

2 kommenttia:

  1. Upeat housut ja kakku näyttää hyvälle. Oisko sulla antaa reseptiä?:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Voin kysellä tuolta mun mieheltä, että millä reseptillä teki....

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!