Translate

lauantai 2. huhtikuuta 2011

Tunnustus

"You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"





Sain Mialta tunnustuksen. Kiitos kovasti. En valitettavasti laita kuvia kuin itsestäni (itserakas kun olen).


Tämä peli on mun yksi harrastus. Kasvattelen elikoita ja kasveja hullunkurisella tilalla :)

Tämä koira on tullut kotiimme Espanjasta, Espanjankoirien kautta.


Tämä neiti hienohelma taas on minun pikkuruinen prinsessa.


Meillä ei juuri koskaan käydä missään hampurilaisravintolassa, teemme tällaiset herkut itse.


Joka kesä käymme vanhanajan markkinoilla syömässä lettuja. (Olen ommellut kuvan paidan)


Minä Destaque 2010 (Olen tehnyt kuvan puvun päähineineen ja rinkkoineen)


Poikani Mestre Sala 2010
Porta-Bandeira näkyy kuvassa tosin paremmin.


Tyttäreni Destaque 2010 (Olen tehnyt kuvan puvun päähineineen ja rinkkoineen)

Tässä elämämme :)
Oho, tuli vähän paljon kuvia :( Sorry intouduin liikaa xD

Laitan tunnustuksen eteenpäin NipilleAnnikalle ja vaarille.

Mukavaa lauantaita kaikille :)



4 kommenttia:

  1. Oi miten kivoja ja värikylläisiä kuvia Sinusta ja perheestäsi.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Väriä pitää elämässä olla :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos sinulle :) Ihania juttuja taas sulla täällä.
    Mulla työelämä kaatuu ylitöinä päälle iltaisin ja viikonloppuisin, mutta toivottavasti pian pääsee taas toteuttamaan itseään :)

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä Annika. Olenkin jo odotellut blogisi päivittymistä. Mulla on vielä vuosi armon aikaa...joten teen niin paljon kuin vain kykenen :D

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!