Translate

lauantai 20. toukokuuta 2017

Maksihameesta söpö mekko


Kaava: Burda 5/13

Jatketaan näillä unohdetuilla postauksilla tai töillä. Tein viime kesänä ihanasta puuvillaisesta maksihameesta itselleni suloisen mekon, tämä kaava on yksi minun luottokaavoistani ja olenkin turvautunut kaavaan tämän läjä projektin ansiosta enemmän mitä ennen. On niin minulle tehty kaava kuin olla ja voi. Tästä kaavasta tehtyjä mekkoja sekä toppeja olette nähneet blogissani paljon ja tulette näkemään edelleenkin.
Se mikä harmittaa tässä postauksessa on se, että en löydä enää mistään alkuperäistä kuvaa, eli sitä maksihameen kuvaa, aikaa on kulunut niin paljon, että olen siirtänyt kuvan mappi ööhön eikä sitä sitten sieltä näköjään enää löydy. Mekon yläosa on vuoritettu ja koska kangasta ei ollut vuoriksi asti niin korvasin sen lakanalla. Kelpo mekko tulikin. Tästä mekosta olen todella tyytyväinen, olkaimet ehkä hippasen liian pitkät mutta se on helppo korjata.

Sitten yksi erittäin tärkeä asia, josta on pakko mainita, nimittäin minun ihanaakin ihanammat kengät. Olen aikaa sitten bongannut nämä Kierrätyskeskuksesta (Kyläsaaren myymälästä) mutta aikasemmin jätin ne ottamatta mutta nyt en voinut enää jättää näitä sinne hyllylle, sillä ne huusi tällä kertaa nimeäni jo niin kovaa ja toisekseen, ne eivät olleet kelvanneet kenellekkään. Käynnistäni oli kuitenkin kulunut useamman viikon. Tämä on todellista rakkautta ja kengät pääsivätkin jo tämän mekon kanssa reissulle.
















Nautinnollista päivää

-Nelli-

6 kommenttia:

  1. Oi, tulipa ihana. Itsekin oon tuunaillut maksihameesta mekon viime kesänä, koska niissä riittää tosiaan kivasti työstettävää materiaalia. Ja tuo väri on mun ehdoton suosikki. Niinkuin kaikki sinisen sävyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan paras väri, ei syö mun tukan väriäkään vaan se leiskuu punaisena :)

      Poista
  2. Taas tuli ihana kesäfiilis täältä. :)

    VastaaPoista
  3. KIva kesämekko syntyi maksihameesta:) Kivat kuvat ja ihana malli:)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!