Translate

perjantai 12. toukokuuta 2017

Farkkutakki kävi kauneusleikkauksessa

Kauan sitten tapahtui niin, että neljät farkut muuttuivat takiksi. Takki roikkui pitkään kaapissa kun jotenkin se ei oikein ollutkaan mun juttu. Jotakin puuttui, jotakin mutta en saanut kiinni mikä se puuttuva asia oli. Toki välillä takki pääsi päivänvaloon ja sai osakseen ihailua mutta ei se vaan riittänyt takille, olin sitä mieltä, että se kaipasi jotakin, jotakin jota en oikein osannut vielä pukea sanoiksi. Takki oli asiasta aika surullinen, raasu masentui niin, että halusi viettää enemmän aikaa kaapin perukoilla kuin olla esillä.

Kerran takki oli päälläni töissä ja ihana työparini sanoi, että selkeästi takki olisi pitsin tarpeessa ja totta, pitsiä tässä tarvittiin. Olin ilosta soikeana kun kaivelin pitsejä, joita olin juuri hakenut Kierrätyskeskuksesta ja ei muuta kuin leikkauspöydälle koko takki. Muutama tunti vierähti kun leikkelin, sovittelin, ompelin ja purin uutta ulkonäköä takille. Tunnelma oli kutkuttavan odottava ja rima korkealla. Lopputulos oli niin hyvä, että takki ilostui todella paljon ja ylpistyi sen verran, että kehtaa nyt liikkua vapaammin ulkona. 

Ennen

Jälkeen








Kengät: Kierrätyskeskus





Mukavaa viikonloppua

-Nelli-

14 kommenttia:

  1. Tulipa ihana. (: Pitsi kyllä tosiaan kruunaa koko luomuksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, aivan totta, että pitsi tosiaan nauttii farkun seurasta ja farkku muuttuu niin kauniiksi pitsin seurassa :)

      Poista
  2. Ihana! Katsoin ekat takkiversiot ja tuumin, että kiva malli, mutta kun tuli esiin nämä pitsikoristeiset versiot niin kyllä oli hyvä kun laitoit ne. Siitä tosiaan tuli aivan ihana ja jotenkin ryhdikäskin vielä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, että tuntuu olevan ryhdikkäämpikin. Tosin vanhassa kuvassa mulla ei ole kuin yksi nappi kiinni ja näissä kuvissa taas on kaikki. Sekin jo muuttaa vaatteen ulkonäköä paljon.

      Poista
  3. Todella kivan takin olet tehnyt! <3

    VastaaPoista
  4. Aika söpö takki! Ei tossa aiemmassa versiossakaan mun mielestä mitään vikaa ollut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siinä vikaa ollutkaan muuta kuin, että ei ollut ihan mun tyyliä. Olen aika yliampuvan tyttömäinen.

      Poista
  5. Oot kyllä kätevä käsistäsi! Hieno takki ja mahtavaa kierrätystä 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tää on kyllä yksi rakkaimpia harrastuksia.

      Poista
  6. Makee!

    Taru
    stuffabout.fitfashion.fi

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!