Translate

sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Ilmaisosaston huumaa

Flunssa pitää minua edelleen otteessaan, vaikka olo on jo paljon parempi niin en ole ihan kokonaan vielä eroon tästä nuhasta päässyt. Mitään en ole siis myöskään jaksanut ommella. Vain kuvaillut ihania löytöjäni mitä olen tehnyt niin ilmaisosastolta kuin ihan Kierrätyskeskuksen osastoilta. Meillä alkaa kohta kunnon kevät siivo ja iso määrä tavaraa päätyy Hope- yhdistykselle jälleen ja kaapit saavat laihiksensa.

Nykyään olen vähentänyt paljon kirppareilla pyörimistä ja varsinkin ilmaisosastolta kaivamista ihan siitä syystä, että pitää saada ensin tyhjennettyä kaappeja, ennen kuin alkaa taas täyttämään niitä. Mutta toki välillä haluaa käydä katsomassa, että mitä kaikkea sitä on tarjolla ja toki etsin paria tiettyä juttua niin on pakkokin kierrellä, että löytää juuri sen mitä etsii. Esittelen tänään ihan pari juttua vain ja joukossa on juuri jotain sellaista, jota olen todella pitkään etsinyt ja nyt vihdoin löytänyt.
Ne ovat lenkkarit, käyttämättömät lenkkarit. Olen pyöräillyt lähes aina vaelluskengät jalassa ja olen halunnut jotakin muuta jalkaani, että olisi vähän kivempi ajaa, vaelluskengät kun ei ihan sovellu tuohon pyöräilyyn ja nyt sellaiset onneksi löysin, hinta oli 6€, ei siis mikään paha hinta ollenkaan.
Myös hauskat bootsit löytyivät euro osastolta ja pakkohan ne oli ottaa mukaan. Alunperin ajattelin pinnan huoltaa mutta jotenkin tykkään paljonkin tuosta kuluneesta pinnasta, joten saavat jäädä tuollaiseksi.

Sitten ilmaisosaston ihanuuksiin. En nykyään hanki yhtään laukkuja enkä oikein niitä enää teekkään kun niin monet jo löytyy, toki pari laukkua on pakko testata tässä ihan kevään aikana. Mutta muutoin ei tänne enää mitään laukkuja. Käyttämätön musta mummolaukku ja vähn käytetty ruskea laukku lähti heti mukaan ja tytölleni sitten nappasin pari pikkulaukkua ja yhden hiukan isomman. Niitä ei nyt täällä esitellä mutta nämä kaksi muuta kyllä. Kaivoin myös ihanan ponchon, joka piti ensin tuunata mutta pesun jälkeen en halunnut tehdä sille mitään. Toimii hienosti vaatteideni kanssa ja on minun kevään hittini.

Ihana mummolaukku ja valkoinen poncho löytyi ilmaisosaston uumenista ja lenkkarit löysi muuten minun mieheni sellaisesta kohtaa kenkäosastoa, että oli minulta mennyt ihan ohi.

Näistä pulitin 1€ ja ovat tosi söpöt kun ovat pinnalta kuluneet. Ensin ajattelin harjata ne mokkaharjalla mutta olen luopunut ajatuksesta.

Poncho: Kierrätyskeskus ilmaisosasto
Laukku:  Kierrätyskeskus ilmaisosasto
Farkut: tyttären vanhat








Mukavaa sunnuntaita

-Nelli-

8 kommenttia:

  1. Kierrätyskeskus on kyllä niin ehtymätön aarreaitta, että on ihan pakko ollut vähentää siellä käyntiä :) Ja tyhjentää kaappeja välillä. Vein taas yhden laatikollisen astioita takaisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä. Me kun tästä parannutaan, niin aletaan käydä kaappeja läpi ja viedään tavaraa Hope- yhdistykseen. Tulee kevyt olo silloin :)

      Poista
  2. Hyvät ja kauniit löydöt olet tehnyt : )
    Ulpu

    VastaaPoista
  3. Hyviltä näyttävät, samoin tuo kokonaisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olen aika ihastunut tuohon ponchoon :)

      Poista
  4. Kivalta näyttää! Kengät ja laukku mätsää ihan täydellisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole ihan mätsi tyyppinen mutta välillä on kiva mätsäillä :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!