Translate

keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Unelmien käsityöt - lehti

Kuun vaihteessa julkaistiin uuden uutukainen Unelmien käsityöt- lehti. Tämä uutuus kuuluu A-lehtien perheeseen ja on kiva lisä muiden unelmien joukkoon. Facebook sivut käyvät jo kuumana, kannattaa käydä tutustumassa niihin. Lehdessä on nopealla vilkaisulla aivan ihania ja raikkaita ideoita kotiin ja päälle. Ohjeet ovat helposti ymmärrettäviä ja suhteellisen helppojakin, ainakin minulle jos ei tarvitse virkata. Ihan varteenotettava lehti siis.

Mutta miksi ihmeessä mainostan tätä uutta lehteä ja vielä ihan hyvää hyvyyttäni? No tietenkin siksi, että minun söpö naamani on siellä esillä. Minua haastateltiin lehteen viime marraskuussa ja singahdin töistä suoraan studiolle kuvattavaksi. Oli muuten aivan huikea kokemus, ei olekkaan aikoihin ollut posket niin kipeät kuin tuon reissun jälkeen. Voitte vaan kuvitella miten hauskaa oli. Ja huomaatteko, voimavaatteeni on päälläni. Mikään ei voi silloin mennä pieleen.

Haastattelussa kerron omasta himoshopparin tiestä tuunaajaksi. Täälläkin olen siitä kirjoittanut, hiukan laajemmin vain. Siihen postaukseen voi tutustua täällä. Ja tietenkin pari kuvaa otettiin myös. Olin eri aikaan kuin muut, sillä työ...Miten voikaan työ välillä häiritä harrastuksia näin paljon? Mutta ei se haittaa mitään, hauskaa oli silti ja kokemus mieletön. Tässä vähän lehdestä. Loput joudutte lukemaan lehdestä.








Mukavaa keskiviikkoa kaikille

-Nelli-

12 kommenttia:

  1. Ihan hauska voisi olla tuota vilkaista, varsinkin kun sinäkin siellä olet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun tarttee niin tunkea oma naama joka paikkaan :)

      Poista
  2. Kiitos lehtivinkistä! Häätyypä tutustua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi ytimekäs lehti, ei mitään ylimääräistä. Kiva oli lukea muista käden taitajista.

      Poista
  3. Tää vaikuttaa kivalta. Bongasinkin sen jo joskus viime vuoden puolella. Oudon harvoin vain ilmestyy. No ehkä se siitä tahti tiivistyy, jos lukijat sen löytävät. Hauskan näköinen juttu susta! Täytyypä käydä ostamassa tuo lehti itsellekin. ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen taas kakarana joukossa :D Onneksi tuossa yhteiskuvassa näytän ikäiselleni :D On mullakin ongelmat...

      Poista
  4. Mä bongasin sut ♡♡♡ Mä ostan tosi harvoin lehtiä ja palasin kassalta vielä hakeen lehden, kun tuli sellainen tunne, että tuohon voisin tutustua =) Olipa mukava yllätys nähdä sut siellä =) Tosi hyvä juttu ja ihanat kuvat! Hyvä Sinä ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun taas tarttee rajottaa lehtien ostoa. Ostan aina, koko ajan, kaikki mahdolliset :/ On ihana selata lehtiä...

      Poista
  5. Onnittelut "julkkikselle" kivan jutun johdosta. lehti vaikuttaa muutenkin mukavalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi julkkis :D Lehti on kyllä aikas kiva.

      Poista
  6. Pakko sanoa että blogisi nimi on hyvä ��
    T Nannan äiti

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!