Translate

torstai 9. helmikuuta 2017

Pakkanen paukkuu ja aivot jäätyy

Pakkanen, tuo kammottava kylmä käsi, joka nyt täällä meitä kiusaa. Nappaa poskista kiinni ja muuttaa posket aivan tulipunaisiksi kylmästä. Mikään lämmin vaate ei tunnu tarpeeksi lämpimältä, että tarkenisi olemaan ulkona. Ajatuskin ulos menosta alkaa kiristää otsaa. Että mä inhoan talvea. Kylmää ja kosteaa talvea. Mutta yksi on varma, pipoja tarvitaan talvella, jos meinaa edes hiukan pysyä lämpimänä, edes hetkisen.

Kun tein pojalleni vanhasta villapaidasta myssyn niin minun oli ihan pakko saada omani, samanlainen mutta erilainen. Ja on muuten lämpöinen kaikin puolin. Hyvin pysyy järki sulana kun tämän laittaa päähänsä ja puskee itsensä pakkasukon syleilyyn. Myssy on muuten ihan samanlainen kuin poikani myssy mutta omassani on vain yksi tupsu. Kaavavinkki löytyy täältä, kaava on helppo tehdä ihan itse, jos löytyy pipon peruskaava vain kaapista. Nämä pipot on helppo tehdä vanhoista villapaidoista, kuten tämä minun myssy on tehty.

Ja tälleen mä melskaan töissä






Mukavaa päivää

-Nelli-

6 kommenttia:

  1. Suosittelisin myös toppahousuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kun olen lasten kanssa pihalla sekä farkkujen alla villahousut :D

      Poista
    2. Ajattelin samaa. Turha valittaa, jos pitää farkut olla jalassa!

      Poista
    3. Katoppa muita kuvia niin huomaat, että kuljen ilman takkiakin :O Kuvat kertoo niin paljon...

      Poista
  2. Kyllä sä sitten osaat. Teillä alkoi kova pakkanen just kun täällä loppui talvi:alkuviikosta on lämmennyt kunnolla,enkä tykkää,mulle yli 18 astetta on liian lämmintä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se jännä miten erilaisia me ihmiset ollaan. Mun pitäisi olla siellä ja sun täällä :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!