Translate

maanantai 12. syyskuuta 2016

Siivotaan, siivotaan koko viikonloppu siivotaan...

Sain tuossa taannoin kuningasidean, joka vihdoin päätettiin toteuttaa viikonloppuna. Pääsette nyt kurkkimaan minun makuuhuoneeseen...Siirsimme nimittäin aikaa sitten tuolle kaksoistutkintoa kahlaavalle meidän pöytäkoneen, jotta voi rauhassa tehdä hommiaan omassa huoneessaan ja meille tuliki kivasti tilaa makuuhuoneeseen. Siirrettiin siis minun iso vaatekaappi makkariin ja nyt minulla on ihana pikkuinen pukeutumis soppi sängyn vieressä. Suunnittelimme ensin, että siirrettäisiin kaikki minun vaatteeni makkariin mutta osaa jää nyt vaatehuoneeseen ihan siitä syystä, että eivät mahdu toiseen vaatekaappiin kaikki kuitenkaan. joten mies saa pitää omat vaatteensa myös makkarissa.
Tykkään aika paljon tästä nyt näin. Olohuone on vielä pahasti kesken, sillä siellä on myös minun ompelutilani, joka pitää nyt saada siistiksi jotenkin. Vaatevarastoni myös laiheni ikean kassin verran ja nyt olisi tilaa taas uusille ihanille vaatteille.





Ihana rahini pääsee nyt hyvään käyttöön. 




Mukavaa viikkoa

-Nelli-

4 kommenttia:

  1. Sä kyllä keksit koko ajan jotain kivaa:) Hyvää alkanutta viikkoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt tiedä onko siivoaminen niin kovin kivaa :D

      Poista
  2. Siivoaminen on kyllä aina ärsyttävää vaikka tietää lopputuloksen aina palkitsevan. Kannattaa siihen vain nähtävästi ryhtyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siivoaminen ei ole mun juttu ollenkaan. Vaikka nyt tyytyväinen olenkin lopputulokseen.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!