Translate

lauantai 10. syyskuuta 2016

Etsitään tyyli omasta blogista

Olen valtavan huono kulkemaan julkisilla kulkuvälineillä, kaikkein helponta on mennä fillarilla tai kävellen. Eilen kun lähdin töistä kotiin ja tarkoitus oli mennä linja-autolla niin eksyin täydellisesti matkalla. Mitään käsitystä missä päin maailmaa mahdoin olla. Onneksi jalat veivät oikeaan suuntaan ja löysin paikan josta osasin taas mennä eteenpäin sinne minne pitikin. Tosin mieheni kävi minut sitten nappaamassa kyytiinsä. Tällä ei ollut mitään tekemsitä postauksen kanssa mutta oli ihan pakko kertoa, lapsetkin olivan vain pudistelleet päätään kun mies oli ilmoittanut, että lähtee nyt hakemaan minua kun olen eksynyt...

Mutta parasta tietenkin oli, että olin blogini sopukoista löytänyt itselleni aivan mielettömän hauskan asun. Asu on esitelty kyllä täällä mutta ei ole vielä kertaakaan ollut päälläni. Joten pakkohan minun on vihdoinkin tämä helppo ja yksinkertainen paita esitellä päällänikin. Paitaan löytyy ohje täältä
Ja tämä oli hauska juttu, etsiä päivän asu omasta blogista. ja tosiaan, en ole vielä kertaakaan käyttänyt tätä paitaa mutta nyt se tulee muuttumaan, sillä olihan tämä vaan hauska. Ja materiaalithan ovat Kierrätyskeskuksesta.



Koita tässä nyt kuvata kun takiainen vaatii huomiota.





Farkut: rikkinäiset osat on paikattu pitsein
Toppi: tuunattu vanhasta t-paidasta
Laukku: virkattu trikookuteesta
Jakku: Kappahl?
Kengät: Kierrätyskeskuksen ilmaisosasto


hyvää viikonloppua

-Nelli-

2 kommenttia:

  1. Kivan rento asu. Laukku on ihana! Aika kätevää stailata itsensä oman bloginsa avulla! Naurattaa tuo eksyminen. Pystyn niin samastuun. Mun pohjaveto on se kun helsingissä asumattomana ajelin autolla ikeasta kohti Leppävaaraa ni lopulta olin jo lähellä Lohjaa! ;) ;) Ja itiksen ostoskeskuksessakin lähden aina tarpomaan edelleenki ihan vääriin suuntiin. Mies katsoo vieressä ja pyörittelee päätään.. kummiskin lähes 10 vuotta idässä asuttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli hauska juttu, kun ei meinannut millään saada vaatetta päälleen. Tulen käyttämään hyödykseni tätä kyllä toistekkin.
      Mä olen niin onneton liikkumaan julkisilla, vähänkin jos pieni häiriö niin menen ihan sekaisin ja eksyn ihan täysin. En ole tuolla päin käynyt kuin kerran ennen työnalkua ja ympäristö on aivan vieras. Helpompaa on mennä pyörällä tai kävellen.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!