Translate

keskiviikko 10. elokuuta 2016

Kirppistyyli

Olen tämän "Vuosi ilman uusia vaatteita"- haasteen aikana tutustunut monenmoiseen kirpputoriin ja löytänyt vaikka mitä ihanaa penkoessani niitä. Osa tuunataan ja osa jää sellaisenaan käyttöön. Kierrätyskeskuksen ilmaisosasto on yksi suosikki paikkani. Sieltä löytää välillä omaan tyyliin sopivaa ja vaikka ei ihan tyyliä olisikaan niin se on helppo silti yhdistää niin, että sopii minulle. Oikeastaan tämän haasteen aikana on se minun oikea tyyli löytynytkin. Olen välillä esitellyt blogissanikin näitä ihania löytöjä, joita olen tehnyt ja tänä syksynä olisi tarkoitus työpuvusto kerätä kirpputorilöydöistä, toki joukkoon mahtuu ommeltua ja tuunattua. 

Nämä vaatteet kuvattiin kesällä, suloisen kesäsateen sattuessa. Toppi ja neule sekä kengät ovat vallan suloiset ja sopivat minulle hyvin. Töihin vain toiset farkut. En yleensä rikkinäisiä farkkuja käytä töissä. Ainakaan näin risoja kuin nämä kuvassa olevat. Ja vaikka minulle ikää tuleekin koko ajan lisää niin risat farkut eivät katoa päältäni. Pidän niistä vaikka kuka sanoisi mitä. Kirppareilta myös löytyy kaikkia mahdollisia tyylejä, ei ole vain yhtä vaan lukuisia ja oikeastaan juuri siellä alkaa mielikuvitus lentämään ja alkaa rakennella asukokonaisuuksia sekaisin eri tyylien kanssa. Asuleikit pääsee kunnolla valloilleen. Mielestäni mikään vaate ei ole liian vanhanaikainen käyttöön, jos se vaan sopii päälle. jos ei sovi niin siitä saa tehtyä helposti uutta. 




Kengät: Kierrätyskeskus 3€

Toppi ja neule: Kierrätyskeskus ilmaisosasto


Nautinnollista keskiviikkoa

-Nelli-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia ihan estottomasti vain!