Translate

sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Sadepäivän puuhaa


Olen Instan puolella esitellyt ilmaisosaston kenkälöytöjäni tässä muutama päivä sitten. Yhdet popot menee tytölle, parit käyttöön minulle ja kahdet menee muualle eteen päin ja yhdet olen tuunannut näin sade päivän kunniaksi. Useasti nappaan mukaan ilmaisosastolta vähän kuluneita ja rikkinäisiäkin kenkiä, jos siis näyttää sille, että niitä voi jotenkin hyödyntää. Nämä puukengät olivat juuri sellaiset, että näin heti mitä haluan niistä tehdä vaikka muut heittivät ne käsistään kun niissä oli paha kuluma. Tiesin, että käytössäni ne säilyy vielä pitkään tuunauksen jälkeen.
Minun suurin heikkous on kengät, kaikesta muusta olen kyennyt luopumaan ja keksimään uusia tapoja hyödyntämään mutta kengät vain kutsuu minua ihan liikaa. Välillä on pakko pitää pidempiä taukoja Kierrätyskeskuksesta tai muista kirpareista, sillä muuten löytyy taas kaikkea ihanaa. Ja tosiaan pidän pidempiä taukoja vaikka se ei siltä näytä. Koska yhdellä kertaa tulee hankittua sitten pikkuisen enemmän ja postauksiinkin tulee materiaalia pitkäksi aikaa.












Riemukasta sadepäivää kaikille

-Nelli-

22 kommenttia:

  1. Keksisin läjäpäin ihania adjektiiveja kuvaamaan puukenkien uutta ilmettä, mutta tyydyn nyt vain näihin: UPEAT, HERKULLISET, PIRTSAKAT, HOUKUTTELEVAT!

    VastaaPoista
  2. Ihana tuunaus! Niistä tuli kyllä niin söpöt, että kehtaa tassutella vaikka missä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Ne ovatkin oleet jo koeajolla, toimi hyvin.

      Poista
  3. Olen koko päivän ollut ihan nostalgisissa tunnelmissa, kun näin postauksesi. Minulla just tuollaiset pienenä tyttönä ja rakastin niitä yli kaiken. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on kellarissa tytön vanhoja puukenkiä, on kukkia ja on Peppi Pitkätossua. Meillä on tosiaan aina tykätty puukengistä.

      Poista
  4. Voi ei, voi ei. Maailman parhaat puukkarit jalassa ja kestää ja kestää. Olihan minulla tuollaiset ja hyvät olikin, kunnes mökkimuutossa äitini nakkasi ne menemään :( -maisa Niin ja yhtä hyviä toisia ei sitten olekaan löytynyt ja on muuten ruåttalaiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei sitä äitiä :( En tiedä mitkä nämä on mutta ovat hyvät jalassa, mulla on toisetkin, jotka olen aikanani hankkinut Wiiklundilta mutta ne eivät ole niin hyvät jalassa kuin nämä.

      Poista
    2. Jep, kyllä harmitti kun sain tietää ettei mun pihakenkiä ollutkaan säästetty. Ne ressukat olisi kaivanneet kans remonttia. Kaupasta omani ostin joskus 90-luvun puolivälissä ja muistelen kantapään alla olevassa lapussa lukeneen että ovat ruotsalaiset. -maisa

      Poista
    3. Itsekkin ostin niihin aikoihin omani. Mutta ne eivät ole niin hyvät jalassa kuin nämä tuunatut. Ehkä mulla on jotkut maanantai versiot.

      Poista
  5. Söpöt! Millä nimellä sä oot instassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysitkin minut jo mutta villananna se on.

      Poista
  6. Mä en kestä! Aivan mielettömän hienot! Nyt mulla alkoi puukenkien metsästys =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aina ollut puukenkien ystävä ja kun omani on hiukan huonot kävellä ja nämä kulumista huolimatta paljon paremmat jalkaan niin, tulee taas käyttöön tämmöiset ihanat <3

      Poista
  7. Onpa upeat ja pirteät. Tuli ihan kesäfiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puukengät on kyllä ylivedot. Mulla on muutenkin nyt sellainen kausi, että katselen kenkiä, jossa on pohja tuon tyyppinen.

      Poista
  8. No wau! Onpas muuten todella hieno muutos kengissä. Nyt nämä on ihan huiput.

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!