Translate

perjantai 1. heinäkuuta 2016

Kesän bohoimmat bootsit

Muistattehan vielä minun ensimmäiset bohobootsit? Minun villitys jatkuu edelleen mutta enää en varsinaisesti etsi tuunattavia kenkiä, vaan jos tulee sellaiset vastaan nappaan ne ja annan muhia idean hetkisen. Nyt kun tässä koitan tuhota noita farkku jämiä niin tietenkin boho bootsit tuli mieleeni. Ilmaisosastolta olen alkukeväästä löytänyt ihan ok kuntoiset, vähän kuluneet nahkabootsit ja kun sellaisenaan ne eivät ole minun juttu niin ei muuta kuin tuunailemaan.
Näitä bootseja löytyy isot määrät Pinterestistä, jos haluaa etsiä ideoita. Ja kaikki mitä kaapeista löytyy niin voi laittaa. Tällä kertaa on koko varsi ommeltu, liimaa en käyttänyt ollenkaan. Mutta näihin voi käyttää mitä tahansa kiinnitys tapaa. Oikeastaan aika helppo tehdä näitä tuunauksia.
Laitan erilaisia vinkkejä mitä tarvikkeita voi käyttää tämänlaisiin bootseihin ja lisää keksii varmasti itse. Kaikki käy ja aina tulee erilaiset kun hiukan muuttaa tarvikkeita.

Tarvikkeet:

- tuunattavat kengät
- koristenauhoja
- niittejä
- koruja
- vöitä
- pitsejä
- kankaita
- huiveja
- turkiksia
- sulkia

Bootsieni tarvikkeet on hankittu Kierrätysekeskuksen ilmaisosastolta, Näprän osastolta ja osa omasta kaapista. Vielä ajattelin lisätä yhdet jutut näihin jos satun löytämään tarvikkeet jostakin.










Helteistä perjantaita kaikille

-Nelli-

14 kommenttia:

  1. Hauska idea. Mulla on monta paria käyttämättömiä kenkiä. Oon vaan jossain hurmoksessa ostellut ja en ehtinyt pitää (kenkäfriikki). Voiskin alkaa joitaki tuunaileen ihan villisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kenkiä kannattaa vähän tuunailla, jos ei muutoin käytä. Mulla on monen monta ideaa kenkien tuunailuihin.

      Poista
  2. Hienot! Eikä tule taatusti kellään muulla vastaan samanlaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Se onkin näissä boho bootseissa se juttu, vaikka kaikki tekisi omansa niin mitkään ei ole samanlaisia :D

      Poista
  3. Nää on kyl niin hienot! Voihan video! Mä haluan kans! Löytäisinköhän mäkin itselleni jostain buutsit... Mulla oli parikymppisenä yhdet, jotka kävelin puhki ja rikki. Mä korjasin ne ilmastointiteipillä samalla lailla kuin Harley Davidson ja Marlboro man -leffassa Don Johnson =D Uskotko, että en muuten tänä päivänä kulkis sellaset teippausviristykset jalassa =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vino pino bootseja kun kirppareilta löytyy koko ajan ja olen myös bootsien suuri ystävä. Kääk, en kyllä osaa ajatella sun jalkaan ilmastoteippibootseja :D

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!