Translate

perjantai 27. toukokuuta 2016

Lappuhaalarit: kyllä vai ei?

Olen pitkään jo etsinyt Kierrätyskeskuksesta lappuhaalareita löytämättä kuitenkaan. Tai löysin mutta oli väärän kokoiset minulle. Minulla on joskus aikaa sitten ollutkin lappuhaalarit, joskus silloin kauan sitten kun olin vielä nuori ja vetreä. Mutta nyt minulle tuli sellainen pakko saada juuri nämä. En nimittäin ole aikoihin ajatellut mistään vaatteesta niin, että olisi ihan pakko saada.
Eipä niitä ole tullut vastaan vaikka tammikuusta asti olen Kiertiksiä penkonut. Joko niitä ei ole tullut sinne tai sitten ne on viety heti käsistä. Möh. Kun istuskelin "murheen murtamana" työpisteelläni niin muistui mieleeni lappuhaalarit jotka jokin aika sitten tein mieheni vanhoista farkuista. Minähän voin tehdä samalla ajatuksella pitkälahkeiset lapuskat. Ja ei kun ilmaisosastolle penkomaan ja löytyi kuin löytyikin suuret miesten farkut. Näistä farkuista sain hyvin lahkeista tehtyä yläosan. Henkselit löysin myös ilmaisosastolta, kuuluvat varmaan johonkin muuhun vaatteeseen, jota ei enää ollut laatikossa. Joten hienosti jälleen löytyi kaikkea kivaa. Napit ovat erilaisia ja eri kokoisia, ostovaatteiden varanappeja. Säästän siis oikeasti ihan kaiken ja näin niitäkin voi hyvin hyödyntää.






Ilmaisosastolta on myös kengät sekä paita







Nautinnollista viikonloppua

-Nelli-

11 kommenttia:

  1. Tosi ihanat. On se upeaa, kun osaat tehdä mitä vaan.
    Ihanaa viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin yritän toteuttaa kaiken mikä päähän pälkähtää...

      Poista
  2. Tosi kivat! Ja täytyy sanoa että olet kyllä valtavan idearikas!

    VastaaPoista
  3. Tosi upea idea! Lupsakkaat lappuhaalarit kesäiseen menoon:D ja mikä ihana hersyvä hymy viimeisessä kuvassa. Alkaa ihan itseäkin naurattaa:D Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama! Muakin alkoi naurattaa 😄

      Poista
    2. Nämä meidän kuvaushetket on vähän hömelöjä kun en osaa olla kameran edessä ja sitten mies koittaa kovasti ohjata mua ja siitä ei tule mitään...

      Poista
  4. KYLLÄ! Ihanat sun päällä ja kaunis mallikin 😍

    VastaaPoista
  5. Vau, olet sinä kyllä kekseliäs! Itselläkin oli nuorena monet lappuhaalarit, nyt ei ole vielä iskenyt lappuhaalarihinku :). Ihanat iloiset kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      En uskonut, että minullekkaan hinku niihin enää tulee kun niin monet olen mukanani kantanut mutta näköjään sitten vanhoilla päivillä sitä taas hurahtaa...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!