Translate

lauantai 7. toukokuuta 2016

Kesämekko ja löytökengät

Olen ommellut vaikka mitä kivaa mutta sama ongelma edelleen minulla..en saa kuvattua tuotoksiani päällä. Olen kyllä siinä asiassa maailman laiskin bloggaaja. Vai mitä? Välillä jään ihan ihmettelemään itse omaa touhuani asian tiimoilta. Miten olenkin näin laiskistunut asiassa? Aina vain lupaan parantaa tapani mutta en koskaan sitä sitten kuitenkaan tee. Mikä mättää hommassa? Laiskuus, sitä se varmasti on. Huoh.
Joten ei auta nytkään kuin antaa teille tasokuva. Mutta koska olen tehnyt tämän mekon muutamaan kertaan niin minulta kyllä löytyy kuvia mekosta päälläkin kyllä. Tämä mekko on yksi suosikkikaavani ja mekon voi tehdä lähes mistä kankaasta tahansa. Meko muuttaa kivasti muotoaan kangasta vaihtamalla.
On muuten ihanaa välillä tehdä ihan kankaastakin juttuja, kankaita kun on hyllyt täynnä ja nyt olenkin päättänyt tyhjentää myös hyllyjä, että saan tilaa lisää ja lattioilta pois kaikki lumput ja muut kankaat. Vaikka miten paljon koittaa ommella niin tuntuu, että sitä tilaa ei jostain syystä tule millään lisää. En tajua miten sekään on mahdollista. Taisi tästä postauksesta tulla valituspostaus. Ehkä olisi nyt järkevintä vaan mennä esittelemään naamansa tuolle ihanalle auringolle ja nauttia elämästä, joten
tuitui.


Burda easy V/S 2012



Ja mistä sitten kengät? No tietenkin Kierrätyskeskuksesta. Aivan ihanat kengät ja toimii minkä vaatteen kanssa tahansa. Olen tehnyt kyllä aika mahtavia kenkälöytöjä kiertiksestä monet kerrat ja varmasti teen löytöjä jatkossakin. Näissä kengissä on vähän samaa fiilistä kuin näissä minun ihan lemppareissani.


ps. Muistakaahan kaikki, että haaste on tämän kuun voimassa, käy tarttumassa haasteeseen. Asiasta siis hypätään sinne ja tänne.

Oikein ihanaa päivää 

-Nelli-

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva perusmekko. Kaunis ja mutkaton. Harmi, kun ei oo imetyskelpoinen, muuten menis heti testiin.

    Ja entäs tuo stailaus tuossa sun asukuvassa?! Siis noin juuri voisin pukea polvisukat. Niin hieno! Oon vierastanut sukat -sandaali yhdistelmää, vaikka se kaikissa muotilehdissä näkyykin. Mutta näin sen vois laittaa. Kerään vielä rohkeutta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen jo kymmenen vuotta puhunut sukka/sandaali-yhdistelmän puolesta :) Minun tyyliini ainakin sopii hyvin.

      Poista
  2. Mekossa on hyvin kaunis tuo kangas. Ja nuo kengät on tosi upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Olen sitä mieltä, että olen kyllä tehnyt mahtavia löytöjä Kierrätyskeskuksesta nyt.

      Poista
  3. Kaunis mekko, minustakin tämä väri ja kangas on ihana. Ja kengät taas <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kengät ovat aina <3 Tai ainakaan mä en voi niitä vastustaa...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!