Translate

tiistai 26. huhtikuuta 2016

Minä olen viherpeukalo

Tai sitten en. Minäpä tässä taannoin päätin, että laitellaanpas vähän herneenversoja, porkkanoita ja salaattia tulemaan meille mutta kävikin niin, että tämä oli vain unelmaa ja totuus olikin sitten aivan toinen. Herneenversot kyllä elää ja voi hyvin ja niitä onkin laiteltu salaattiin mutta muut herkut ovatkin sitten jo nukkuneet pois tältä maapallolta ilman, että edes tulivat tutuksi mahamme kanssa. Eli olen vain mukamas viherpeukalo. Mutta sen verran innostuin asiasta, että minun oli hankittava myös tarpeelliset välineet näiden herkkujen kasvatukseen. Ne ovatkin edelleen kaunistamassa parvekettani ja ehkä minä vielä kokeilen kunhan saadaan toinen sato vielä herneenversoja.

Mutta nämä ihanan suloiset tarvikkeet ovat nyt tämän postauksen aiheena tai oikeammin olin sitä mieltä, että näille söpöläisille tarvitaan oma pikkuinen astia, jossa niitä säilytellään. Tarvikkeena käytin kaikkea jämää mitä löysin työpöydän päältä.Meikäläisellä näyttää olevan aika roskis tuo työpöytä, sillä kaikkea tarviketta löytyy vaikka miten paljon ja kaikki ovat jotain nauhanpätkää tai muuta turhaa. Mutta niille kannattaa myös antaa mahdollisuus kaunistaa vaikka kotia. Vai mitä sanotte?

Näin parvekeprojekti jatkuu, näin helposti saadaan pieniä koristeita ujutettua mukaan parvekkeen sisustukseen. Näyttää suloiselle ja hiukan romanttisellekkin ja sopii hyvin boheemiin ilmeeseen. Kaikkea kannattaa siis kokeilla ja testailla kun rakentaa boheemia parveketta.








Suloisen sateista päivää

-Nelli-

2 kommenttia:

  1. No mutta hei, viherkasvit näyttävät voivan hyvin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo mehikasvit kyllä voi hyvin. Oli kyllä hankinta. Mutta siis mun yrtti ja salaattiviljelmät eivät onnistuneet. Lähti kylä hyvin kasvamaan mutta sitten ne sanoi baibai 😂 Ainoastaan herneenversot tuottaa herkkua.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!