Translate

keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Nyt kuljetaan räkä poskella

Ei, ei flunssan takia vaan siitepölypilvet ovat saavuttaneet Suomen ja löytäneet minun nenäni. Olo on kuin näivettyneellä päärynällä ja liestyneellä puserolla. Uloskin on mentävä asioille vaikka voisi mieluummin liimata vadin rinnuksille ja nököttää sohvan nurkassa. Niisk...Pääkin huutaa hoosiannaa ja joku koittaa kaivautua selkärankaan. Mikä ihanan täydellinen allergia!

Huomatkaa heijastukset :)

Tällaisena päivänä sitä haluaa kadota maan uumeniin ja olla kuin suuri maailman stara ja piiloutua suurien aurinkolasien ja myssyjen suojiin. Älkää huomatko minua fiilikset. Tähän fiilikseen sopii paremmin kuin hyvin vanha kunnon nikita-tyyppinen hattu ja sen saa tehtyä hyvin vaikka farkuista ja teddykankaasta, teddyä kannattaa aina katsastella myös kirppareilta, hupuissa, takkien vuorissa saattaa olla hyväkuntoista teddyä. Kaavana voi käyttää vaikka Sk 12/98 tai Burda 10/2011Taitaa olla monessa muussakin lehdessä näitä kaavoja. Koristelut oman maun mukaan. Tässä hatussa ei ole kiinnityksiä, ainakaan vielä...Tämän hatun alle on helppo kaivautua piiloon.


Ihanan aurinkoista päivää teille kaikille!!

8 kommenttia:

  1. Voi ei. Joko se taas alkaa... kevättä aina odotan ja sitten iskee allergiat. Toivottavasti olo pian tokenee!
    Ihanat valokuvat ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se alkaa juu tai alkanut jo mun kohdalla. Muut perheestä ovat vielä ihan ok. Minä kun olen herkkä :D Kyllä tämä tästä kun koivu on hoitanut hommansa niin rauhoittuu kunnes pujo päättää iskeä takavasemmalta...

      Poista
    2. Oletko harkinnut siedätykseen menoa? Mulla on pari vuotta takana ja yksi edessä, koivua ja timoteitä piikitetään nykyisin 6vkon välein, ja hei, olen aika kunnossa!! Keväällä, kesällä ja syksyllä onnistuu koiran ulkoiluttamiset talven lisäksi, jopa maastotreeneissä ollaan käyty läpi vuoden. Suoittelen <3

      Poista
    3. Siedätys on mulle tuttu juttu. Mun allergia ei edes ole kovin paha mutta sitten on näitä hetkiä kun ei mikään auta.

      Poista
  2. No huh! Se on tuo kevään ikävä kääntöpuoli kun pistää kaiken maailman pölyt liikkeelle. Pitääkin tsekata lääkekaappi ja hankkia täsmäaseet valmiiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Itse heräsin hippasen liian myöhään tähän. Yleensä kun en kovin pahoja oireita edes saa.

      Poista
  3. Voi ei, tsemiä <3 Meillä kans Onnilla on siitepölyallergiaa, nyt ollaan tosin oltu pari päivää lähes sisätiloissa mutta saapi nähdä koska alkaa oireilla. Yleensä näihin aikoihin justiinsa tullut ekat oireet siitepölystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja katupölyäkin taitaa olla. Tosin meillä on aloitettu myös isot raivaukset kun tänne rakennetaan lisää taloja, se pöllyttää hirveästi.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!