Translate

keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Lisäpala vanhaan laukkuun ja yllätys

Tuitelituitui

Minulle on alusta asti ollut päivän selvää, että jos aloitan yhteistyön jonkin tahon kanssa niin sen pitää sopia hyvin blogini ajatusmaailmaan. Tarkkasilmäisimmät ovatkin varmasti eilen huomanneet uuden napin postauksen alapuolella. Teen nyt blogiyhetistyötä Kierrätyskeskuksen kanssa. Mahdollisuus tähän tuli oikeaan aikaan ja kun muutenkin käyn lähes yksinomaan Kierrätyskeskuksessa tekemässä löytöjä niin oli aika itsestään selvää, että yhteistyöhön heidän kanssa haluan. En tule mainostamalla mainostamaan mitään vaan samaan henkeen kuin tähänkin asti mutta pääsette kurkistelemaan myös hiukan kulissien taakse ja jutustellaan enemmän kierrättämisen tärkeydestä. Ei tarvitse siis pelätä, että blogista tulisi mainostoimisto vaan samalla hömelöllä tyylillä mennään kuin tähänkin asti.


Olen tässä edelleen jatkanut tätä kevätsiivousta ja tällä kertaa kassit ja laukut pääsivät keskipisteeksi. Niitä onkin siunaantunut paljon ja lähes kaikki ovat minun tekemiäni, valitsin teillekkin synttäri arvontaan muutaman. Arvonta tulee näinä päivinä ulos.
Läysin yhden ihanan kirjekuorilaukun, jonka olen täällä esitellyt mutta parin käytön jälkeen laukku on jäänyt laatikon pohjalle. Pinterestistä olen kovasti hakenut ideoita ja sieltähän minä sellaisen idean sitten nappasinkin. Purin laukun pohjan ja leikkasin lisäpalan mieheni vanhoista farkuista, lisäsin kantohihnan ja näin sain käytännöllisemmän kassin itselleni. Jossakin vaiheessa voi jotain merkkejä lisäillä kunhan taas sellaisia farkkuja löydän.







Mukavaa päivää kaikille!

14 kommenttia:

  1. Vautsi! Kiva yhteistyökumppani, sopii niin sun blogin tyyliin ja hienoihin tuunauksiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee olemaan minullekkin avartava kokemus kaikin puolin uskoisin. Asiakkaana kun näkee vain sen pienen osan tuosta toiminnasta.

      Poista
  2. Onnittelut! :) Mä aattelinkin heti sua kun näin et etsivät blogikumppaneita. On varmasti antoisa juttu kummallekin osapuolelle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olin juuri alkanut miettiä yhteistyökuvioita ylipäänsä kun nääin ilmoituksen. Tästä on tulossa kyllä todella mielenkiintoinen matka :)

      Poista
  3. Varmasti sopiva yhteistyökuvio sinulla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin sen ympärillä mikä minua eniten kiinnostaa tällä hetkellä.

      Poista
  4. Juuri oikeanlainen yhteistyö kumppani sinulle, onnea ❤

    VastaaPoista
  5. Hieno laukku ja onnea yhteistyökumppanista =)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!