Translate

maanantai 29. helmikuuta 2016

Tarjotinpidike mitä kaapista löytyy ajatuksella

Jos minä olen kova keräilemään kenkiä niin mieheni taas keräilee astioita ja astioihin siis lukeutuu myös tarjotimet ja niitä löytyy monen monta. On muovisia, peltisiä ja vaikka ja mitä. Osa mahtuu kivasti kaappiin mutta sitten muutamat pyörivät ympäri keittiötä keräämässä pölyä. Niille tein nyt pidikkeen ja pysyvät nätisti ojennuksessa ja voidaan ottaa käyttöön kun tarvitaan. Pidike on todella helppo tehdä ja omani on vielä väsätty kaikesta mitä nyt sattui löytymään kaapeista ja laatikoista.


Tarvikkeet

* huopaa
* koristenauhaa tai lakanapitsiä
* keppi
* narua

Leikkaa huovasta noin 50x10 cm palaset, joihin ensin ompelet koristenauha. Sen jälkeen ompele kapeat päät yhteen, sovita keppi väliin ja merkkaa päällitikkauksen paikka. Päällitikkaa ja pujota keppi ompeleden väliin. Kiinnitä naru haluamallasi tavalla. Valmis





Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille

4 kommenttia:

  1. Meillä menee vähän toisin päin. Mies keräilee kenkiä mulle ja minä keräilen astioita. Hillitysti kylläkin...

    Hieno toteutus taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kaikki on vähän kenkien perään. Onneksi keittiöön ei tarvita enää mitään muuta kuin ihan perus juomalasit.

      Poista
  2. Onpa kiva idea,jopa minä ehkä osaisin tehdä jotain tuon tapaista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain osaisit. Tämä on ihan kaikille sellaisille jotka eivät muutoin ompele mitään. Pari kohtaa mitkä pitää ommella ei muuta.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!