Translate

perjantai 18. joulukuuta 2015

Liian pieni mekko lämmittimeksi

Olen monet kerrat kertonut millainen vilukissa olen ja välillä kylmyys tosiaan on isokin ingelma kotona. Saatan oleskella melkein takki päällä sisällä kun on aivan liian kylmä ja ottaa super kuumia suihkuja jotta lämpenisin hyvin. Siksi minulla on kotona oltava laaja lämpövaate arsenaali. En tiedä mistä moinen johtuu mutta lapsesta asti olen ollut samanlainen. Lämpö saa minut hereille ja kylmyys taas nukkumaan. Joskus toivoisinkin olevani karhu...


Kylmyyden karkoitus alkaa siis jo heti kun kesän lämpö muuttuu syksyn viileydeksi. Minulle jo liian pieni mekko on oiva tuunattava ja materiaali kun on lämmin niin tietenkin otan sakset käteen ja alan leikellä. Mekosta ei jäänyt jäljelle kuin kaulus, joka sekin tulee jossakin vaiheessa varmasti käyttöön. Koska materiaalia oli naftisti niin lopputuloskin on aika hupsu. Tuunauksessa käytin hyödykseni kelsiliivin ohjetta mutta muokkasin sitä tähän sopivammaksi. Eli hiha-aukot ovat pienemmät ja lähempänä toisiaan.








Mukavaa päivää

12 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!