Translate

lauantai 17. lokakuuta 2015

Olisi tähän voinut jonkin otsikonkin laittaa

- Aika karmivat leggarit. Katsoitko peilistä ollenkaan. Ompelujälki varmaan hyvää mut aattelitko ollenkaan kun mmmmmmm
- Siis kuka ihme laittaa tommoset jalkaan...yyh..

Noh, minäpä laitankin nämä jalkaani. 
Satuin tässä nimittäin käymään Eurokankaassa ihan vain pikaisesti ja valitettavasti tämä kankaan pätkä jäi kätösiin ja pakko oli tehdä leggarit tästä. Kankgas on ihanan pehmeää ja paksua. Tarkenee hyvin tällainen vilukissa näissä pöksyissä.
Ja mitä tulee pukeutumiseen ylipäänsä niin minulle vaatteet ovat tapa ilmaista itseäni, minulle pukeutuminen on hauskaa hupsuttelua, kokeilua, pukeutuminen on minulle jonkin sortin seikkailu ja on kiva kokeilla kaikkea hulluakin. Pitää ainakin pahan olon poissa. Ei pukeutumisen pidä olla niin kovin vakavaa, maailmassa on niin paljon vakavuutta jo muutoinkin. Nautitaan tämmöisistä pikku jutuista kuin vaatteet. Vaikka sekin voidaan kääntää monessa suhteessa hunoksi asiaksi. 
Leggarini olen leikellyt vanhoja leggareita apuna käyttäen mutta monet ovat suositelleet Mallikelpoisen leggari- kaavoja, joten postaan linkin teille, jotka haluatte istuvat ja hyvät leggarit. Joten ei muuta kuin tekemään omalle kropalle sopivat kalsarit ja ei kun baanalle. 

Teen muutoinkin pienen päivityksen koskien tuota "vuosi ilman uusia vaatteita"-haasteen tiimoilta. Tammikuussa aloitettu ja hyvin harkitsevasti olen hankkinut asioita uutena jos olen hankkinut. Heinäkuussa ostin Kazimierzista farkut, paidan sekä kengät ja nyt tässä Eurokangas hötäkässä hankin myös talveksi teddy vuoratut saapikkaat ja pienen lompakon. Minulla kun on vain isoja lompakkoja ja laukkuni vain pienenee niin nuo isot lompakot eivät mahdu niihin laukkuihin. Joten tarpeeseen tuli ja on käytössä jo. Saapikkaat odottavat pakkasia. Mielestäni olen siis saavuttanut hyvin harkitsevan tavan ostaa, jos ostan. Hyvä minä. Mutta siirrytäämpä nyt katselemaan näitä minun karsean kammottavia leggareita.






Nautinnollista lauantaita

29 kommenttia:

  1. Noi leggarithan on just mageet ! Ihana piristys pukeutumiseen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Meikäläinen tykkää pukeutua juuri näin :D

      Poista
  2. Nuo ovat todella kauniit legginssit. Itsekin ottaisin tuollaiset mieluusti käyttöön!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tykkään kuviollisista leggareista. Mitä hullumpi ja näyttävämpi kuvio sen parempi.

      Poista
  3. Siis nuohan on ihan superihanat!! <3 <3 Ja täydelliset noiden saappaiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kyllä toimii, varsinkin kun palaute oli tuollainen kuin tuossa tekstin alussa :)

      Poista
  4. Todella ihanat leggingsit! :-)

    VastaaPoista
  5. Mitä karmivat, eking just hyvät printit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ainakaan tule samanlaisia ihan heti vastaan...

      Poista
  6. Mun mielestä tosi hyvän näköiset legginsit!

    VastaaPoista
  7. Siis mitä höpiset, nuohan on just aivan ihanat leggarit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuollaisen palautteen sain mutta minä tykkään kun vaatteet puhuttelee ihmisiä :D

      Poista
  8. Mun mielestä ihanat ja persoonalliset ! t. itse rakastan kukkakuosia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle kukkakuosi on aika uusi tuttavuus nyt parina vuonna on alkanut tulla kaappiin enemmissä määrin kaikenlaisia kukkasia ;)

      Poista
  9. Nämähän on superhienot ja etenkin ruskeiden saappaiden kaverina!

    VastaaPoista
  10. Wau! Mitkä leggarit, pitäisin itsekin noita. Mahtavat on. :)

    VastaaPoista
  11. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka näkevät tarpeelliseksi puuttua toisten pukeutumiseen. Ellei nyt kyse ole vaikka siitä, että vetoketju on unohtunut auki housuissa. Tärkeintä on se, että itse viihtyy vaatteissaan! Leggarit on upeat, ruusukuvio sopii niihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en ole koskaan ihan ymmärtänyt kyseistä asiaa. Ja miten silläkin asialla voidaan porukassa lytätä toinen ja nauraa hörönaurua päälle.

      Poista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti siis kirjoittamani, että noilla leggareilla ottaa haltuun tilan kuin tilan. Ihanan rohkeat!

      Poista
    2. Nää on kyllä ihan loistavat leggarit ja mä tykkään.

      Poista
  13. Legginsit ovat niin hienot ja ruskeat saappaat kruunaavat kokonaisuuden!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!