Translate

torstai 3. syyskuuta 2015

Minä tein sen, vihdoinkin!

Hiukanko olen ylpeä tästä. Nimittäin vihdoinkin sain valmiiksi minun villasukkani, joita olen tehnyt lähes vuoden. Niin hyvä fiilis näinkin yksinkertaisesta asiasta kuin kekseneräisen loppuun saattaminen. Ja nyt voin sanoa ihan suoraan, että syksy on tullut tupaan kun ensimmäiset villasukat ilmestyvät nenän eteen. Ravelryssa on lukematon määrä aivan ihania neuleita ja näiden sukkien kummitukset on löydetty täältä. Halloween aiheiset neuleet hakuun ja alkaa löytymään vaikka mitä pelottavia ohjeita. Nämä sukat lämmittää tänään tätä sateista päivää.



Nauttikaahan sateesta

16 kommenttia:

  1. Voisin myös tehdä tuollaiset, meinaan hienot on. Hyvä ettäsait valmiiksi, itselläni syntyy monet sukat vuoden aikana.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut tehtyä monet sukat tässä välissä mutta nämä vain eivät suostuneet valmistumaan :)

      Poista
  2. Hauskat sukat :)
    Mukavaa sateista villasukkapäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mukavaa päivää sinullekkin.

      Poista
  3. Oii hienot!! *o*
    Teetkö mullekin? ;) Mulla ei riittäis kärsivällisyys :D

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla oli ennen myös sellainen ajatus, että kärsivällisyys ei riitä sukkien neulomiseen mutta kun opettelin kantapään niin tästä on lisännyt kärsivällisyyttäni ja olen aina aikas ylpeä kun saan vihdoin sukat valmiiksi :D

      Poista
  4. Ihan huiput sukat! Pitäisiköhän kaivella jostain omat Ravelryn tunnukset, en olekaan vuosiin siellä käynyt. Nämä uppoais aika monelle meidän perheessä. Katselin yhdestä kirjasta pääkallo-sukkia, mutta en vielä uskaltanut aloittaa (niin siis sen takia, kun oli pitkävartiset :D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on niin paljon kaikkea kivaa...huh. Tuo malli on on otettu jostain halloween huivista. Tarkkaan en muista mutta ilmainen ohje kuitenkin. Oli aika helppo yhdistää sukka ja tuo kummitus yhteen.

      Poista
  5. Hienot sukat ja tasaisen näköistä kirjoneuletta. :)

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!