Translate

sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Lasten vaatekaapista

Joskus minun tulee käytyä poikani kaapista nappaamassa kaikenlaista vaatetta itselleni. Kaikki tosin eivät mahdu minulle kun hän on niin pieni vielä mutta osa vaatteista toimii kyllä. Olen aikanaan neulonut hänelle neulepaidan, jota hän ei ole sitten halunnut käyttää koska on liian naisellisen näköinen. Kävin kaivamassa paidan tässä muutama päivä sitten itselleni. Onkin muuten aika hyvä lisä kaappiini. Minulla kun ei ole yhtään kivoja neuleita olemassakaan.  Joten nyt esittelyssä poikani paita, jonka minä ryöväsin.
Ja loppuun laitan todisteen, että teen minä itsellenikin jotakin aivan ihanan karkkimaista. Tiedättekö miltä tuntuu kävellä lankakaupan ohi ja ihastella kaikkia upeina leiskuvia syysvärejä? Kun pääsisi hypistelemään ja neulomaan niistä kaikkea ihanaa...Hyvä tehdä kuitenkin tilaa uusille langoille ensin.





Ihanaa sunnuntaita

9 kommenttia:

  1. Kiva asu! Harmaa ja nuo punaisen sävyt sopivat hyvin yhteen. Laitoin muuten haasteen blogiini http://vaatekomerolla.blogspot.fi/. Osallistu jos inspis iskee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, jäihän tuosta kommentista pois se "sulle" -sana. Sulle ja kolmelle muulle on siellä haaste kertoa blogisi tarina.

      Poista
    2. Harmaan kanssa tosiaan sopii hyvin punaisen sävyt ja koska olen tällainen kalvakka punapää niin tuo punainen toimii parhaiten. Harmaa ei ihan toimi ihoani vasten.

      Tulen vilkaisemaan haastettasi :)

      Poista
  2. Heih, blogissani olisi sinulle tunnustus. :)
    http://rapaajaroisketta.blogspot.fi/2015/09/liebster-award-tunnus-kasityot.html

    VastaaPoista
  3. Hyvin sopii sinullekin tuo neulepaita :)

    VastaaPoista
  4. ♥niin kiva paita, just sopii sulle hyvin!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!