Translate

torstai 27. elokuuta 2015

Nyt mummoillaan

Täällä oli eilen astetta kurjempi keli ja tosiaan on pakko uskoa jo, että syksy se alkaa meitä ihan kohta kiusata. Kutittelee ja vaatii laittamaan hiukan lämpimämpää päälle. Eilen oli pakko laittaa poika kovaan koetukseen ja käydä ottamassa verikokeet sekä nielunäyte. Veressä ei ollut yhtään mitään ja vielä odotellaan nieluviljelyn tulosta.

Eilen siis oli laitettava jo kirpparilta löydetty neuletakki mekon päälle. Tuli jotenkin niin mummo olo tästä asusta. Mutta sehän ei haittaa sillä minä rakastan mummomekkoja. Ne ovat ihan ykkösiä. Mekon kaavan löytää Burda 5/2011 lehdestä. Ei ihan minun tyyliseni sitten ollutkaan kun tein sen. Näyttää niin erilaiselle minun päälläni kuin lehdessä. Loppuun on laitettava kuva minun uusista saapikkaista jotka löysin muutama viikko sitten Uffista. Hiukan olivat kalliimmat mitä olen Kierrätyskeskuksessa tottunut mutta nämä oli ihan pakko ottaa mukaan. Nyt ei tarvitse hankkia minulle kenkiä hetkeen....









Mukavaa päivää kaikille

12 kommenttia:

  1. <3 Et oo kyllä mummoo nähnykkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nähnyt...onhan minullakin ollut mummo :P Hih

      Poista
  2. ♥niin kiva asu! täällä samanlaiset keltaiset kumpparit :)

    VastaaPoista
  3. Mekko on tosi nätti! Ihanan hyväntuuliset kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos...Vaikka en ole kovin hyväntuulinen siitä, että se syksy tosiaan sieltä on tulossa.

      Poista
  4. Minunkin mielestä tämä mekko on nätti! Hyvälle näytät siinä(kin).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos :) Ainakin mekko on ihan eri tyyppinen mitä minulla kaapissa jo on.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!