Translate

perjantai 17. huhtikuuta 2015

Haaremihousut ja rikottu paita

Useasti kysellään mistä kaikki ideat tulee, minulla ne tulevat muista blogeista, Pinterestistä, ympäristöstä ja valokuvista...niiden tuomasta fiiliksestä ja siitä missä nään pitäväni vaatetta. Tämän idea lähti kuvista ja niiden tunnelmasta. Kuvat olen ottanut tämän kevään pyöräreissuilta. Housut ovat muokattu Burda 5/10 lehden kaavasta ja paita on miesten t-paita, ylisuuri koska valmis punonta vetää sen kasaan, toppi on tehty tilkusta. Tämä asu saattaa olla yksi joka lähtee kesällä matkalle meidän kanssa.












Mukavaa päivää

8 kommenttia:

  1. Mukavaa päivää sinullekin!

    Ps. laittaisitko minulle sähköpostilla, mitkä ovat sinun lempivärejä + osoitteen, niin voisin sinut yllättää jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiaiaia....jännisttää. Koitan muistaa asian kun olen vastannut kommentteihin. Mun pää...

      Poista
  2. ♥niiiiin kivat kuvat ja hauska asu!

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä tunnelman yhdistys kuvissa. Näkee hyvin ideat ja värisävyjen ja tunnelman ja ehkä vähän pystyi kurkistamaan pääsi sisälle. Ainoa murina tulee otsikosta, joka sinänsä on hyvä. Vika on korvamatoni mielikuvituksessa. Minun ei tarvinnut lukea kuin sana haaremihousut ja MC Hammer alkoi soimaan päässä. Se on nyt sitten loppuilta U can't touch this... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muahahahah....Tiedätkös kun alunperin mun piti laittaa MC Hammerit tuohon otsikkoon ja heti video pläjäys alle mutta mä hannasin :D Ehkä mä vielä...

      Poista
  4. Wautsi Wau! Ihan mahtava asu. Nuo punokset on todella mielenkiintoisesti toteutettu, näyttävät niin hyvälle. Ihanat kuvat kruunaavat asun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen niin koukussa noihin punoksiin...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!