Translate

maanantai 2. maaliskuuta 2015

Hups, vahinko

Muistattehan minun ihanan, täydellisen jättineuleeni? Neule oli neulottu Gjestal Vestlandsgarn-villalankaa käyttäen. Kovassa kiireessä pesukoneen täyttö ja kone päälle. Kun laittelin tyytyväisenä pyykit kuivumaan tuli vastaan eräs ihana villaneule, joka oli huovuttunut käyttökelvottomaksi. 
Nyt tuli kuitenkin hyvä hetki kokeilla jotain mitä en ennen ole tehnyt. Nimittäin laukkukehykset. Ensimmäistä kertaa kun on asialla niin homma ei onnistu kunnolla. Sain kuitenkin hyviä vinkkejä näin jälkikäteen ja otan homman uudelleen haltuun, yhdet kehyksiä minulla on vielä yhdet. Sen jälkeen saa jäädä odottelemaan tuo projekti jos ei kirppareilta löydy.

Nyt on haasteen vastaanottamisesta kulunut muutama kuukausi ja homma edennyt oikein mukavasti. Kierrätyksestä olen löytänyt muutamia juttuja joita ei tarvitse kuin hiukan korjailla ja parit kengät myös ovat päätyneet kotiin. Tilkkuprojekti etenee tällä hetkellä hitaasti, kerron myöhemmin, että miksi. Mutta olen todella yllättynyt siitä miten paljon olen tilkuista saanut aikaan ja miten nopeasti on laatikko toisensa jälkeen kadonnut. Toivoisin saavani ainakin yhden laatikon vielä tyhjäksi tilkuista ennen kesää. Minulta löytyy iso kassillinen trikoojämiä jotka pitäisi leikata kuteeksi, siihen hommaan en ole vieläkään ryhtynyt mutta kovasti toivon, että saisin siihen jostain tarmoa. 











Kirpputorin taikaa
Minulla päälläni kuvassa takki sekä kauluspaita jotka löytyneet ilmaispisteeltä.
Jalassa hiukan turhan kalliit saapikkaat jotka löytyivät Uffista.


Oikein mukavaa alkanutta viikkoa

6 kommenttia:

  1. Voi ei, mikä vahinko! Mulla olisi mennyt hermot ja varmaan tirahtanut pari tippaakin linssiin, kun olisin hyvästellyt neuleeni. Sinä keksit kyllä hyviä ideoita vahingoistakin. Kassi näyttää kauniilta mun silmääni nyt jo, ensikertalaisuudesta huolimatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siinä muutama tippa taisi valua pitkin poskia minulla. Muistelin miten olin omin kätösin neulonut neuleen ja ja ja .... Muutama kerta ollut päällä. Vähän on jäljellä tuosta joten on odotettavissa vielä jotain kivaa :)

      Poista
  2. Sääli kaunista neuletta, mutta siitä syntynyt laukku on kyllä oikea herkku!

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!