Translate

lauantai 28. maaliskuuta 2015

Haasteista, keskeneräisiin töihin

Minulle on tullut muutamia haasteita mutta olen niin tyhjäpää, että unohdan kaikki. On ollut väri-haastetta sun muuta ja nyt siis teen postauksen missä on vähän kaikenlaista ja vähän niistä haasteistakin. Jos nyt kaikki muistan. Olen niin huono ottamaan osaa mihinkään haasteisiin kun unohdan ne ihan kokonaan. Valittelen siis kovasti tätä.
Miten minulla on mennyt tämä "vuosi ilman vaatteita"-haaste? Aika hyvin, ilmaispisteeltä olen löytänyt isot määrät kaikenlaista materiaalia joista osa on tullut ihan normaaliin käyttöön. Olen jopa keksinyt tavan miten tuon esiin näitä löytöjäni täällä. Lisään ne tuunauksiini. Hahaa, olempa ovela. Välillä kyllä tekee vaikeaa kun tekisi mieli jotain uutta ihanaa kesäkangasta mutta hylly on jo valmiiksi täynnä ja haaste ei anna siihen myöden. Eli jotenkin mennyt ihmeellisen kivuttomasti tämä vaikka luulin haasteen olevan vaikea.
Minulta on paljon pyydetty asukuvia jotka ovat päällä ja niitä kyllä tulee kunhan kelit paranee. Kun pääsee ulos kuvaamaan niin vaatteet näyttää ihan toiselle.
Kuva spämmi alkaa sekametelisoppa kodin olohuoneesta.





Yksi ilmaispisteen löytö. Tälle ei tehdä mitään, on hyväkuntoinen ja toimii
hyvin käytössä. Joten ei muuta kuin päälle ja menoksi.


Vanhat käytöstä poistetut liivit pääsevät vielä mukaan kekkereihin.
Jää nähtäväksi miten tämä tuunaus onnistuu.




Vanhat kuluneet teepparit leikellään ja punotaan uudeksi topiksi


Nautinnollista lauantaita

4 kommenttia:

  1. Mukavaa viikonloppua! Olet todella hyvin pysynyt vuosi ilman vaatetta haasteessa. Jotenkin kekseliäisyytesi on korostunut entisestään sen myötä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut samaa, että mielikuvitus on todella korostunut nyt. Aikaisemmin siirsin kaikki vain syrjään, että joskus sitten mutta nyt näkyy voimakkaasti esimerkiksi tuunaus.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!