Translate

tiistai 4. marraskuuta 2014

Olen töttöröö

Olen kuulkaas niin tööttööt tästä kaikesta mitä olen oppinut uudessa työssäoppimispaikassa, että sen sulattelu vie aikaa ja voimia. Olen pihalla kuin lumiukko ja tuntuu ettei mitään jää mieleen. Painin hensun kanssa ja sähellän kuin pölkkypää. Siksipä laitan vain muutaman kuvan mikä hiukan minua nyt rauhoittaa. Nauttikaahan illasta.

Pikkuinen Nuppu on ollut reipas tyttö kun äiti on ollut poissa paljon. Välillä odottaminen vie voimat kokonaan ja kun äiti tulee kotiin niin nukahdetaan oikein kunnolla. Ei herää vaikka kuinka kutittelisi pieniä anturoita.

Koulussa tehty lamppuhärpäke. Jotain tuollaista kanaverkkohärpäkesysteemiä ensin väännellään ja käännellään. Sitten pitsiä leikellään tuohon ympärille. Itse ompelin tuon pitsin kiinni tuohon mutta kovettamalla voisi myös onnistu kiinnitys. Lopuksi liimailin kultaista pallonauhaa koristeeksi ja valosarja kruunaa loput. Ihan hauska idea.

Miehen tekemä lohikeitto tekee hyvää niin mielelle kuin kropallekkin.


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hyvin illat meneekin. Ihanan rauhallista. Pikkuisen ehtii ommella ja varsinkin neuleita tehtailen. Lisä hommia kun pläjähtää esiin koko ajan.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!