Translate

perjantai 21. marraskuuta 2014

Kirjava on päivän sana

Meikäläisellä tulee nämä postaukset hiukan jälkijunassa, nimittäin ulkona valkoinen lumipeite ja minä vielä nautin ruskasta. Oikeasti, joko olen jumissa tai sitten vain myöhässä. Veikkaan, että en halua nähdä talvea vaan elän lämmintä kesää.
Mutta nyt ruskan värit löytyy myös mun leggareista, kyllä vain kuulit oikein leggarit...jälleen, taas. Mutta kun ne vain on niin ihania. Helppo käyttää ja nyt kun voi pistää jalkaana värikkäitä ja kuviollisia, ei vain niitä mustia. Mitäs te sanotte näistä? Minä tykkään, mutta tykkäätkö sinä ;)




Näihin syksyisiin kuviin, tuitui ja nautinnollista perjantai iltaa

8 kommenttia:

  1. KIvat kuvat:) Näinkin tänään niin monta ensilumi-kuvaa että huh(instassa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin olen niitä ensilumi kuvia lykännyt joka puolelle :)

      Poista
  2. Buaaaah! :D :D Ihan parhaat kuvat :D

    Ja kyllä, tykkään leggareistakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ol helppoo olla komee :D Herhehe...mun miehen oli todella vaikea ottaa kuvia kun se nauro niin paljon...

      Poista
  3. Kivoja kuvia ja ihanat leggarit.
    Mukavaa viikonloppua sinulle

    VastaaPoista
  4. Pirtsakat pöksyt :)
    Tänä aamuna onkin erilainen maisema, mukavaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään tosiaan on aivan erilainen maisema.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!