Translate

torstai 20. marraskuuta 2014

Askarrellaan, paskarrellaan

Olen saanut vuosien aikana, mitä olen blogannut, lukea eri sivustoista siitä, että kirppareilla myydään aika hirveitä askarteluja korkeaan hintaan, myös vaatteita yms. askarteluja varten ja tuotteet ovat yleensä aika hirveitä ja kamalissa hinnoissa. Mutta voiko asia olla myös niin, että se kauneus on myös jossakin tapauksissa katsojan omissa silmissä? Millaiset ovat niitä askarteluja joita voisi ostaa kirppareilta? Miten hyvää kädenjäljen pitää olla? Yleensä vain jäädään kauhistelemaan tuotetta mutta ei paljoa puhuta siitä, että mitä itse ostaisi.
Olen jatkanut askartelu- teemaa kotona ja materiaaleina on olleet tilkut ja esimerkiksi vanhat verhot ja pöytäliina. Tarkoituksena on tehdä rintarosseja ja pinnejä näistä eri kokoisista ruusukkeista. Ehkä krääsää mutta on ainakin joillekkin jo kelvannut. Näiden ruusukkeiden teko on helppoa ja kivaa puuhaa ja tällä tavoin saa kivasti käytettyä tilkut ja muut materiaalit.







Nautinnollista askartelua kaikille

10 kommenttia:

  1. Nättejä nuo ovat ja varmaan kiva askarrella tuollaisia (en mä osaisi;D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on oikeasti niin helppo tehdä. Ei tarvita kuin pala kangasta, sakset ja liimaa. Mun piti laittaa ohje tähän myös mutta enpä sitten löytänyt sitä :( Postailen sen myöhemmin kunhan löydän.

      Poista
  2. Kivoja! Askartelu on kyllä mukavaa puuhaa. Mullakin odottaa useampi projekti paranemista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tuntuu sille, että projektit vain lisääntyy sitä mukaa kun niitä koittaa saada valmiiksi :)

      Poista
  3. Puhut totta tuosta kirppujen osto-kulttuurista yms.
    Mutta nämä on kauniita ruusukkeita ja mahtava idea tilkkujen kierrättämiseen - tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt sitä, että pitääkö kaikki mahdollinen aina laittaa myyntiin? Joskus olisi viisainta vain heittää lumpulla vesilintua.
      Kiitos. Näitä on todella kiva tehdä, oikeastaan olen jäänyt ruusuke koukkuun :D

      Poista
  4. Heippa! Nää on ihania, ootko löytänyt näihin sitä ohjetta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain. Linkki löytyy myös VillaNannan facebook sivulta.
      https://www.youtube.com/watch?v=DNnYMpqo2vw#t=576

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!