Translate

lauantai 4. lokakuuta 2014

Kasari neule

Teininä tuli paljon tehtyä juuri tällaisia helppoja, suoria paitoja läjäpäin. Tosin silloin kaikki olivat yksivärisiä kun liukuvärjättyä ei tainnut olla ollenkaan. Mutta nyt nämä kasaripaidat ovat paljon kivempia juuri noiden liukuvärjäysten ansiosta. Ja värit sopivat niin tähän ihanan raikkaaseen syksyyn. Totta, näin minä sanoin. Tällaisesta syksystä tykkään todella paljon. Luonnon omat upeat värit tulevat niin upeasti esille kun aurinko osuu niihin. Eivät tule liian nopeasti ruskeiksi kuin silloin kun sataa. Kyllä tämä syksy on upea.











Nautinnollista lauantaita

6 kommenttia:

  1. Voih, tuli ikävä Suomen syksyä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä harvinainen syksy kun on niin lämmin ja aurinkoinen.

      Poista
  2. Oi, minulla on ihan tuota samaa lankaa Turkista tilattuna. Olen vain miettinyt mihin raaskin sen käyttää =) Paljonko sinulla meni tuohon villapaitaan ? Minä olen huomattavasti isompi, mutta on tuota lankaakin 8 kerää, riittääköhän ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neljä kerää meni mulla tuohon paitaan. En nyt ihan muista olisinko neulonut vielä numeron isommilla puikoilla vai oisko ollut joku muu työ jossa oli isommat puikot...kyllä tuo kahdeksan vaikuttaisi sille, että saisit siitä laatikko mallisen paidan.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!