Translate

maanantai 6. lokakuuta 2014

Aina ei voi...musta paita

Mä niin yritin, ihan tosissani koitin. Nimittäin saada kivoja kuvia mun padasta. Olipa hankalaa kun oli niin kylmäkin, että naama meinasi jäätyä hengitykseen kiinni. Lopulta kaiken pomppimisen ja hytkymisen jälkeen huomasin, että paidasta ei edelleenkään ollut yhtään kuvaa. Enhän minä voinut millään riisuutua kaikkien nähden ja esitellä puolialastonta varttani pitkin pitäjää ja vielä jääkalikkana. Olisin näyttänyt lähinnä lumiakalta, värikin on sävy sävyyn. Mutta saadaan hyvin todistusaineistoa siitä, että tosiaan myös käytän itse tehtyjä höpsötyksiäni ja paljon. Tunnistatko??


Jes vihdoinkin yksi kuva uudesta hienosta paidastani.
Kaavaa ei ole vaan leikkelin kankaan summissa. Kuvion ompelin takakappaleelle
jonka jälkeen varovasti leikkasin trikoon ommelten kohdalta pois.

Ja itse tehty korukin löytyy

Mukavaa alkanutta viikkoa

16 kommenttia:

  1. mullon kanssa jokunen vanha pitsi ja päytäliinan nurkka joita vähän väliä sommittelen paitaani/huppariini. tää on hieno toteutus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kesti hiukan aikaa ennen kuin sain sen mallattua sopivasti. Pitää hankkia lisää pitsejä, kiva tapa fiksata vaatteita.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. Mun pitsi villytys vaan kasvaa...

      Poista
  3. ♥pitsi selässä on mieletön!!! vau!

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos. Ihan peruspaitakin muuttuu pienellä fiksauksella...

      Poista
  5. Upea paita ja hauskat kuvat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kuvaaminen on välillä niin kovin hankalaa...Mulla ainakin :D

      Poista
  6. Yrittänyttä ei laiteta, sanotaan ainakin meillä päin ;) Ihana paita, olet taitava tekijä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttu sanonta minullekkin. Isoäitini aina sanoi minulle noin :D

      Poista
  7. Tosi kiva selkämys paidassa, tykkään!

    VastaaPoista
  8. Kauan haaveilin tuommoisen paidan teosta, sitten näin semmoisen kaupassa. Mietin kolme viikkoa sen ostamista. Sitten ostin sen. :D

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!