Translate

lauantai 13. syyskuuta 2014

Pörröinen neule

Täytyy myöntää, että syksyssä on se ihana puoli, että voi kääriytyä ihaniin neuleisiin. Jos en ole ompelusta niin innostunut nyt niin neuleita tikutan kovaan tahtiin. Uusia lankoja on tullut ostettua hyvin vähän. Lankoja kun on isot määrät niin näillä pitää pärjätä. Tosin haluaisin kyllä muutamat syksyiset herkut hankkia. Tämä lanka huusi minua Lankamaailmassa ja pakkohan sitä oli ostaa paketti kaupalla, mutta nyt saan tästä langasta vaikka ja mitä ihanaa vielä. Ohjeen otin Moda 7/2012 lehdestä. Pakko kertoa tuosta minun ihanasta turkishatusta sen verran, että se löytyi ihanan Tallinnan vanhankaupingin käsityöliikkeestä vuosi sitten. On pakko myöntää, että tykkään käydä shoppailemassa Tallinnassa hyvin mielelläni. Varsinkin kun lähtee keskustasta pois päin niin löytyy vaikka mitä kivoja ostareita. Ja olen niin mielissäni kun nuo minun housuni menevät jalkaani taas. Kun aikanaan ne ostin ja söin kilpirauhasen tappolääkettä niin tulin niin turvoksiin, ettei mitkään vaatteet mahtuneet enää päälle. Onhan toki painoa tullut sen jälkeen muutenkin kun leikkaus on tehty mutta se on kivasti tasaantunut. On taas yhdet housut enemmän kaapissa joita voi käyttää. Saapikkaat ovatkin olleet yksi lemppari juttujani talvella. Nekin löytyivät Tallinnasta, kun siellä tytön kanssa joulun jälkeen käytiin ostelemassa.




Nautinnollista lauantaita

10 kommenttia:

  1. Wau mikä asukokonaisuus. Tuo hattu on aivan huippu, samoin neule.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä niin tykkään noista karvahatuista...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. On varmaan hankittava tuollaisia hattuja enemmänkin. Tai tehdä...

      Poista
  3. ♥ kiva asu, ja tuo hattu..ihan huippu!!

    VastaaPoista
  4. Tosi makea kokonaisuus. Ihmettelen taas, että kuinka nopea olet neulomaan! Tuo lanka on aivan ihanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu valtavasti työstä ja siitä miten innoissani olen neulomisesta. Nyt tuli aika nopeaan tahtiin sukkaa sun muuta mutta nyt olen eilen taas ommellut joten neulominen saattaa jäädä taas...

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!