Translate

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Eläimiä joka puolella

Se on nyt aika eläimellistä menoa tällä hetkellä. Eläinkuosit ovat valtaamassa pitkän ajan jälkeen myös ihan vaatteet. Ei riitä enää pienet pilkut ja raidat vaan nyt verhoudutaan elukkaan oikein kunnolla. Tää on niin mun juttu. Grauh.
Eläinkuosiset leggarit on tehty paksusta neuloksesta ja vanha neuleeni sai tujauksen elukkaa kyynärpää paikkoina. Suunnittelin, että tekisin vielä jotkin poletit tuohon mutta mennään tällä systeemillä hetkinen. Jos mieli vielä tekee niitä niin kangasta löytyy kyllä vielä.
Huomaan, että pienen tauon jälkeen minulle on alkanut taas noita leggareita tulla kaappiin. Niitä on niin kovin helppo tehdä ja ne on helppo yhdistää melkein minkä kanssa tahansa. Eläinkuosi taas jakaa mielipiteitä hyvinkin rajusti, jotkut ovat sitä mieltä, että eläinkuosi on vain vanhemman väen kuosi ja nuoret näyttävät siinä vanhalta yms. Itse olen vanhempi ihminen joten ei ole huolta minulla siis....Tosin olen nuoresta asti tykännyt eläinkuosista. Joskus enemmän joskus vähemmän mutta aina on jotain eläinkuosillista.
Itse tykkään nyt neuleesta enemmän ja toimii farkkujen kanssa oikein mahtavasti ja leggarit taas sopii tällaisella kelillä hyvin paksun vaalean neulepaidan kanssa. Katselkaa näitä kahta eri asuina ei yhtenäisenä. Mohair ja elukka, mahtava yhdistelmä, hihihi.



Mukavaa päivää kaikille

6 kommenttia:

  1. Makeet leggarit! Itse olen lämmennyt elukoille vasta nyt kun lapset vaatii saada eläinkuosia itselleen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää elukkakuosi on sellainen, että kun siihen vihdoin jää kiinni...poispääsyä ei enää ole.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!