Translate

torstai 4. syyskuuta 2014

Arrrr, sanoo merirosvo

Tallinna, Karnaluks...mikä ihana sana tuo onkaan. Aina löytyy jokin hyvä syy lähteä Tallinnaan, jos sinne ei vedä kengät niin sitten Karnaluks. Tallinnasta löytää aina jotain uutta, riippuen myös siitä mikä ajankohta matkalla on. Jälleen suunnittelen seuraavaa matkaa sinne ja tietenkin Karnaluksiin. Sieltä ei voi koskaan ostaa liikaa materiaalia, se on varma. Lupaan, että ensi kerralla minulla on myös jotain tikutustakin mukana. Sillä laivamatka on aina niin väsyttävä. 
Viimeksi Karnaluksista tein kivan löydön, merirosvo-fleece, enhän minä edes uskaltanut jättää sitä hyllylle virumaan, sillä se hiljaa vaativasti käski minun ottaa kankaan kainalooni. Ikiaikainen merirosvon aave kutitti korvaani ja pelotteli minut melkein kuoliaaksi. Joka päivä se nauraa rätkätti korvaani ja pian oli ihan pakko ommella siitä pojalle jotakin mitä kovasti tarvitsee. Aamutakki. Aaveen hekotukset ovat kaikonneet ja pääkallokin näyttää jo olevan iloinen. 






Mukavaa iltaa kaikille

6 kommenttia:

  1. Karnaluks on kyllä niin vaarallinen paikka! Mä olen toistaiseksi pidättäytynyt niissä neulelangoissa... ja kuitenkin lähden kukkaro köyhempänä pois. Viimeksi ei riittänyt edes oma kukkaro, vaan piti lainata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella vaarallinen. Nyt viimeksi ostin vain niitä mitä tarvitsen mutta sinne saa uppoamaan rahaa kyllä euro kaupalla kun oikein päästää itsensä valloilleen. Vaikea valita mitä milloinkin ottaisi ja mitä jättäisi seuraavaan kertaan...niin vaikeaa.

      Poista
  2. ♥huhuu..miten pelottava takki-mies :) :)

    VastaaPoista
  3. Ooh, mun minimies tykkäisi kyllä tuosta takista! Merirosvohullu pikkumies :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä Star Wars uppoaa kaikkein parhaiten mutta kyllä vielä nuo merirosvot pelittää hyvin.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!