Translate

keskiviikko 20. elokuuta 2014

Pienen pieni muokkaus neuleeseen

Olen kauan sitten neulonut ihanan neuletakin Käsityölehden ohjeella. Neule kuitenkin osoittautui epäkäytännölliseksi koska siinä oli vain vyö, ei nappeja tai muutakaan kiinnitystä. Neule kiersikin sitten äidiltä tyttärelle ja palasi juuri takaisin minulle. Edelleen tykkään neuleesta kovasti, värit ja malli toimii niin hyvin. Joten oli pakko miettiä jokin järkevä systeemi mikä toimii pidikkeenä ja se löytyi kuin löytyikin. Äitini kun lahjoitti vinot pinot kaikenlaista ompelutarviketta ja härpäkettä oli joukossa erikoisia kiinnittimiä ja yksi sellainen pääsi koristamaan neuleeseen. Nyt sai vyön heittää jorpakkoon (voi sitä tosin käyttää jos tahtoo).
Nyt voi sanoa, että on kyllä ihana syksy. Minun ihana syksyinen neule ja vesisade.







Mukavan sateista iltaa

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mun lempparivärit on kaikki murretut, mikä kuulostaa aika hassulle kun miettii etten ole yhtään syksy ihminen mutta tykkään syksyn väreistä :)

      Poista
  2. ♥ihana villatakki...vaan huippu ihana on koko postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen aina tykännyt siitä mutta käyttäminen on ollut niin hankalaa, ennen tätä.

      Poista
  3. Kauniin syksyinen. Vaatteissa(kin) käytännöllisyys on tärkeää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, sen täytyy toimia siinä mihin se tehdään. Nuo avonaiset neuletakit on hankalia juuri siksi, että ne eivät mitkään tunnu pysyvän kiinni.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!