Translate

perjantai 8. elokuuta 2014

Minun pikkuinen prinsessa

Täällä meillä on hyvin tärkeä vieras, eli tyttöni on tullut auttelemaan äitiään hiukan. Eilen pidettiin äiti/tytär-päivä, näytin hiukan Vanhaa kaupunkia ja Vantaanjokea pitkin taivallettiin pyörillä. Vaikka tyttö on täällä asunut niin ei ole tuota Vantaanjokea pitkin mennyt koskaan. Joten tällä vierailulla pääsee kokemaan sen kunnolla. On myös mukava saada hiukan vaate-ja kenkävarastoja pienemmäksi kun tyttö nappaa mukaansa mitä tarvitsee. Hän tuo tänne aina kaikki ne vaatteet joita ei tarvitse ja minä sitten katson muokkaanko niistä jotain vai laitanko Hopeen kaikki.
Tällä kertaa hänen kassissaan oli jakku jonka olen joskus kauan sitten tehnyt. Valitettavasti en alkuperäistä kuvaa löytänyt enää mistään vaikka sitä kovasti etsin. Kangas oli vaaleaa beigeä gabardiinia johon olin helmin kirjailut taakse Candy. Se oli sitä aikaa kun itse olin vielä nuori tyttö. Tyttöni piti jakun mallista mutta ei väristä eikä helmikirjailusta. Poistin kuvion ja värjäsin jakun tumman ruskeaksi. Nyt tyttö toi sen takaisin kun ei välitä käyttää sitä enää. Kiinnitin selkään kuvion ja nyt se on taas hyvä minulle. Harmi kun ei alkuperäisestä löydy kuvaa.















Oikein nautinnollista perjantaita

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Oli pakko antaa tilaa myös ihanalle pikku prinsessalleni.

      Poista
  2. Onpa tyttösi kaunis! Nauttikaa yhteisestä ajasta. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä niin kaunis :) Todellakin. Eilen tosin vaan maattiin ja siivottiin mun vaatekaappia josta osa siirtyy hänen kaappiin. Sai läjän kenkiäkin matkaansa.

      Poista

Kommenttia ihan estottomasti vain!