Translate

torstai 7. elokuuta 2014

Käsityökerhon mekko

En oikein aina edes ymmärrä, että mistä näitä kankaita oikein tulee. Mutta valtavasti niitä kuitenkin minulla joka nurkassa on. Tätä kangasta ei ollut kuin rapiat metrin palanen josta tuli minulle ihan hyvin mekko. Harvoin teen käsityökerhon kaavoilla mitään kun ovat niin valtavia minulle mutta tästä tuli ihan kiva. En edes muokannut kaavaa mitenkään vaan leikkelin vain numeroa pienemmän mitä olen. Ihan hauska mekko mielestäni. Ei kuitenkaan ihan tyyliäni mutta haitanneeko tuo. Kaavalöytyy Suuri käsityö lehden 7/2014 lehdestä ja farkkuisen kirjekuorilaukun olen esitelly täällä jo aikaisemminkin. Kuvia voi käydä kurkkimassa siitä. Kirjekuorilaukut on helppo tehdä vanhoista farkuista, pitsiverhoista ihan mistä tahansa voi näitä tehdä. Kaikkea kannattaa aina kokeilla.




Aurinkoista päivää kaikille

8 kommenttia:

  1. Kesäinen mekko ja tuo farkkukirjekuorilaukku on kuin piste iin päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tullut todella vähän käytettyä tuota laukkua...ihan hävettää sillä se oli oikein kiva ja näppärä.

      Poista
  2. Hei mä oon ihan tuota samaa kaavaa tekemässä, "kunhan kelit viilenee"... Kiva kuulla että kaava on hyvä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen todella yllättynyt, että toimi mulla näin hyvin. Ei tarvinnut tehdä mitään korjauksia.

      Poista
  3. Ihanan kesäinen tämäkin ♥

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!