Translate

maanantai 14. heinäkuuta 2014

Miten pelastetaan mekko joka leikkuu vaiheessa on mennyt väärin

Niin leikkelin yksi ilta kovassa tohinassa mekkoa pienestä palasta kangasta ja kun osat oli leikannut huomasin, että väärin meni, helmaosasta tuli aivan liian lyhyt joten jotain oli tehtävä. Yöllä sain ajatuksen ja aamulla oli alettava hommiin ja sain mekkoni. Tein helman muotoon ja jatkopalan sain lisäämällä väliin kapeaa pitsiä ja helmaan pitsiä myöskin. Kiitos pitseistä äidilleni joka niitä minulle lähetti isot määrät. Nyt on tytöllä kiva mekko.
Olen keskustelupalstoilta lueskellut siitä, että ei ole kivaa kun bloggaaja laittaa isot määrät kuvia samasta vaatteesta, eikä se sama vaate mutta kun kaikki kuvat ovat samanlaisia. Mutta jos tykkää siitä samasta naamasta, samasta kuvasta? Ei sekään kyllä väärin ole. Tai jos vain tykkää kuvan tunnelmasta? Siitä unisen utuisesta?
Kuvissa vilkkuu myös minun iki-ihana pitsinen jakku jonka olen tehnyt kauan sitten. Sitä voi käydä vilkaisemassa kun painaa punaista linkkiä. Jakkua voi käyttää ihan minkä tahansa vaatteen kanssa. Nyt näette vihdoin siitä kuvia minun päälläni. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä? Mutta nyt siis niihin tuhanteen ja yhteen kuvaan jotka meinaan heittää vasten kasvojanne.










Ihanaa alkanutta viikkoa

4 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!