Translate

keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Minishortsit

Voice juuri listasi kesän muotimokat ja listaltahan löytyi vaikka kuinka monet minun mokani. Kaikkea niistä tosin en allekirjoita ollenkaan koska noissa riippuu paljon millaisia ne ovat malliltaan. Mutta netissä sai isoa keskustelua aikaan monishortsit, varsinkin sen vuoksi kun naisilla useasti on appelssiini-ihoa mikä taas on aivan kamalaa. Itse olen hurahtanut minishortseihin ihan pyöräilyn vuoksi ja kun en välitä noista oikeista pyöräilytamineista. Shortsit ovat viileät ja ne jalassa on kiva mennä. Alla bikinit, jotta voi pulahtaa tarpeen tullen uimaan. Ja tokihan minulta jo löytyy muhkuroita sieltä ja täältä mutta ne ovat osa minua eikä ole tarkoitus peitellä niitäkään puolia minussa. Kun olen sitä mieltä, että kun tähän ikään pääsee niin mitkään vaatemääräykset eivät enää määräile minun ostokäyttäytymistä. Vaan menen mukavuuden ja oman maun mukaan. Tänä kesänä tosiaan noita minishortseja on tullut isot määrät ja varmasti tulee lisääkin vielä.




Mukavaa päivää

2 kommenttia:

Kommenttia ihan estottomasti vain!