Translate

tiistai 13. toukokuuta 2014

Minun pieni maailmani

Nyt alkaa olla valmis minun pieni parvekenurkkaus. Muutama tyyny vielä, jotain punaista ehkä tuohon lisäksi niin sitten on oma maailma valmis. Ei tarvitse enää kuin odotella niitä lämpimiä päiviä jolloin voin ottaa rennosti istuen tuossa lukien tai neuloen, syöden kakkua ja siemaillen viiniä. Mikä ihana maailma. Minä olen todellakin henkeen ja vereen parveke ihminen. Ei piha tuo tätä tunnetta minulle. On kyllä kiva kavereiden pihalle mennä grillailemaan ja nauttimaan olostaan mutta sitten on mukava taas palata omaan pikku maailmaan. Mikä maistuu hyvälle kesähelteellä? Turska"piffit", väliin vain tuoreista yrteistä tahna, maustetta päälle ja uuniin. Helppo ja nopea kesäherkku.







Nautinnollista tiistaita kaikille

10 kommenttia:

  1. Tuo pikku pesä on kyllä niin ihana! Olisi kiva tehdä terassille vähän samankaltainen, jos projekteiltaan ehtii ja keksii sopivan kohdan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä yliveto. Ihana tuolla on olla ja nauttia elämästään :)

      Poista
  2. Näyttää niin kodikkaalta ja kutsuvalta!

    VastaaPoista
  3. ihanan näköinen pikku rentoutumispiste siulla siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahdollisimman tyttömäinen juttu piti saada :)

      Poista
  4. Ihana, näyttää hyvältä.

    VastaaPoista

Kommenttia ihan estottomasti vain!